טענה לאלימות מילולית וגזענות כלפי רופאה במרפאת "מכבי דנט" בפתח תקוה: על פי עדות תושבת העיר שנכחה במרפאה, אימה של אחת המטופלות התעמתה עם רופאה במקום ובהמשך צעקה: "ערביה מסריחה. איך מעסיקים פה דבר כזה?". בהמשך הגישה הרופאה תלונה במשטרה נגד האם.
2 צפייה בגלריה
מרפאת שיניים רופאת שיניים
מרפאת שיניים רופאת שיניים
האישה עוררה מהומה במרפאת השיניים
(צילום המחשה: shutterstock)
על פי התושבת, שהגיעה למרפאה בהדר גנים עם בנה במהלך החודש שעבר, האם נכנסה לחדר הרופאה יחד עם ביתה הקטינה ובין השתיים החל ויכוח סוער. "לפי מה שנאמר בחדר, אפשר היה להבין שהבת לא שיתפה פעולה עם הרופאה שנאלצה להעביר אותה להמשך טיפול במקום אחר", מספרת התושבת שנכחה במקום.
"האם התלוננה על כך ובשלב כלשהו נסגרה הדלת ואז שמענו צעקות כמו 'מי את? מה את חושבת את עצמך?' כשבמקביל הרופאה מנסה להסביר את הצד שלה. לאחר כמה דקות של צעקות, האם יצאה מהחדר וצעקה 'ערביה מסריחה, איך מעסיקים פה דבר כזה?'".
איך את הגבת באותו רגע?
"זה היה מפחיד מאוד. אנחנו נמצאים בימים שבהם האלימות גואה ונפוצה מאוד, ושומעים לא פעם על אנשים שמכים צוותים רפואיים. אמרתי לעצמי 'אוי ואבוי, זה לא רחוק מלהתדרדר לאלימות פיזית'. גם הבן שלי נבהל מאוד. זה לא נעים לשמוע דברים כאלו. אם יש לך תלונות אפשר להעביר אותן בצורה מכובדת ולא להשתמש בשפה כזו. לאחר האירוע, פניתי להנהלת מכבי דנט, דיווחתי על מה שקרה וביקשתי שיתקינו מצלמות במרפאה ויציבו שומר".

2 צפייה בגלריה
המרכז המסחרי שבו נמצאת מרפאת "מכבי דנט"
המרכז המסחרי שבו נמצאת מרפאת "מכבי דנט"
המרכז המסחרי שבו נמצאת מרפאת "מכבי דנט"
(צילום ארכיון: מתן דויטש)


קראו גם:

ממכבי דנט נמסר בתגובה: "מכבידנט מוקיעה ומגנה מקרי אלימות וגזענות בכלל ונגד הצוות הרפואי בפרט ועומדת מאחורי הרופאה שהינה מקצועית ומסורה. הרופאה הגישה תלונה במשטרה ואנו בטוחים שהמשטרה תפעל במהירות ונחישות".