פיצוץ עז נשמע בסביבות השעה 1:00 באזור השכונות עמישב והדר גנים בפתח תקוה, כתוצאה ממטען חבלה שהופעל בכניסה לאחד הבתים. לפי עדי ראייה, מיד לאחר הפיצוץ נצפה אופנוען נמלט מהמקום. המשטרה חוקרת את האירוע.
2 צפייה בגלריה
זירת האירוע
זירת האירוע
זירת האירוע
(צילום: פרטי)

"במקרה הייתי ער בשעה הזו, ופתאום שמעתי בום לא רגיל", סיפר תושב האזור למיינט פתח תקוה. "הרמתי את הראש וראיתי אלומת אור ואופנוע בורח באלגנטיות".
כיצד משפיעים עליך האירועים האחרונים כתושב השכונה?
"אני גר פה מגיל אפס ורגיל לשכונה הזו. היו פה כבר חיסולים עם מטענים ויריות, אבל אני ספציפית פחות חושש כי זה די מכוון. לצערנו נוצר הרגל כבר".
הפיצוץ העז, כאמור, העיר תושבים רבים משנתם שהביעו את חששם ודאגתם בקבוצות הוואטספ והפייסבוק השכונתיות בעקבות רצף האירועים הפליליים, חלקם בעמישב והדר גנים גם כן.
"השכונה הזו מתחילה להיות מפחידה", כתב אחד מהם. אחרת הוסיפה "נהיה מפחיד להיות כאן". תושב אחר ציין "איפה השב"כ ואיפה המשטרה? מילא פעם אחת, אבל זו כבר תקופה".

2 צפייה בגלריה
זירת האירוע
זירת האירוע
זירת הפיצוץ ברחוב קק"ל פינת ברנדה, בשבוע שעבר
(צילום: דוברות הצלה פתח תקוה)

קראו גם:

"שרשרת האירועים הזו מפחידה ומטרידה", אמר פעיל הציבור ותושב השכונה ירון קדושים. "יש כאן שורת אלימים פלילית ואלימה באזור מגורים. משפחות שנמו את שנתם התעוררו בבהלה רבה מאוד. אל לנו לשכוח את המלחמה בה אנו נמצאים וההקשרים שעושים למצב. זה לא יאומן שבנוסף להכל אנחנו צריכים להתמודד עם טרור פנימי ברחובות. הפכנו לעיר שמוזכרת בהקשרים שליליים וזה כואב".
ממשטרת ישראל נמסר: "שוטרי תחנת פ"ת פתחו הלילה בחקירה, עם קבלת דיווח במוקד 100 בדבר קול נפץ שנשמע בכניסה לבית בעיר, כאשר בתום סריקות אותרו שרידי פריט אמל"ח במקום. לא היו נפגעים. בתוך כך, חבלן המשטרה בחן את שרידי הפריטים, לצד סריקה במקום להסרת כל סיכון נוסף לציבור ובתום הפעילות העביר את הממצאים להמשך מיצוי ראיות במעבדות הזיהוי הפלילי של משטרת ישראל, במסגרת חקירה שנפתחה לבחינת הרקע והנסיבות".
יצויין כי רק בסוף השבוע הודיעה המשטרה על התפתחות דרמטית בחקירת פיצוץ ומקרי פשע שהיו בפתח תקוה לאחרונה.