יש החלטה: חוקרי המשטרה במחוז מרכז פענחו פרשיית אלימות חמורה והגישו היום בתום חקירה יזומה ומואצת בפתח תקוה, הצהרת תובע נגד 4 קטינים בגין תקיפה חמורה של קטין בגן ציבורי בעיר.
2 צפייה בגלריה
הלינץ' בנער בפתח תקוה
הלינץ' בנער בפתח תקוה
הלינץ' בנער בפתח תקוה
(צילום: מתוך הרשת החברתית, שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים)
חוקרי מחלק הנוער בתחנת פ"ת פתחו השבוע בהנחיית מפקד מחוז מרכז - ניצב אבי ביטון בחקירה יזומה ומואצת עם היוודע דבר סרטון במהלכו נראו מס' קטינים התוקפים בצורה חמורה קטין אחר בגן ציבורי בעיר כאשר במקביל פורסם סרטון נוסף, בו נצפה קטין מאיים באקדח על קטין אחר ואחכ תוקף אותו באופן חמור.
חוקרי התחנה, בסיוע מערכי מודיעין של מחוז מרכז ומרחב שרון, הצליחו תוך מספר שעות לאתר ולעצור את החשודים במעורבות, ומעצרם הוארך בבימ״ש בהתאם לחומרת מעשיהם והחשד המיוחס להם.
כאמור, היום הוגשה הצהרת תובע כנגד 4 קטינים תושבי פתח תקוה וראש העין כאשר כתב אישום יוגש על ידי הפרקליטות בימים הקרובים נגדם וכנגד קטין נוסף השוהה במעצר בית.

2 צפייה בגלריה
האירוע שקדם ללינץ'
האירוע שקדם ללינץ'
האירוע שקדם ללינץ'
(צילום: מתוך סרטון שפורסם ברשת החברתית, שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים)

קראו גם:

מפקד מחוז מרכז - ניצב אבי ביטון: משבח את שוטרי תחנת פ"ת, בהובלת מפקדת התחנה- סנ"צ רויטל קרקו, על ניהול מקצועי ונחוש של חקירה יזומה, החל מחשיפה מהירה של זהות כלל המעורבים ומעצרם, לצד גיבוש התשתית הראייתית, על אף שמרביתה התבססה על מידע רשתי ולא מתלונה רשמית.
עוד הדגיש הממ"ז: "בשונה מחקירה 'קלאסית' המתחילה מהגשת תלונה עם פרטי קורבן, מקום ומועד אירוע ואף חשודים פוטנציאלים, כאן הצליחה היחידה החוקרת לחשוף במלאכת מחשבת את כל הפרטים עד למעצר המעורבים לשם מיצוי הדין עמם. המסר הוא חד וברור- לא נקבל אלימות וסיכון הציבור, כן נדרשת מעורבות הורים וכלל סוכני החברות".