הדריכות הרבה לקראת מתקפה איראנית ולבנונית אפשרית נמשכת במהלך כל השבוע ובעיריית פתח תקוה ממשיכים להיערך לכל תרחיש, גם אם כרגע הוא נראה קיצוני.
2 צפייה בגלריה
 הפסקת מים
 הפסקת מים
הפסקת מים
(צילום המחשה: shutterstock)

אחד התרחישים הקיצוניים שאליו נערכים בעירייה הוא מצב שבו יש הפסקת מים בשעת חירום, בעקבות נפילת רקטה או כל אירוע חריג אחר.
בחוברת הנחיות שפרסמה העירייה מתייחסים לאפשרות כזאת ומדגישים כי תמיד חשוב לשמור בבית מים ומוצרי היגיינה, גם למקרה של הפסקת מים בעת שגרה. ההמלצה היא לשמור מים בכמות של 3 ליטר לנפש ליממה, למשך 3 ימים.
כמו כן חשוב שיהיה בבית נייר טואלט, מגבונים לחים או אלכוג’ל, כלים חד פעמיים למקרה הצורך, שקיות אשפה ומגבות נייר.

2 צפייה בגלריה
מים
מים
במצב חירום יהיו נקודות חלוקת מים בפתח תקוה
(צילום המחשה: שאטרסטוק)

קראו גם:

מה יקרה במצב של אי אספקת מים בגלל אירוע ביטחוני?


במקרה של אי אספקת מים ובהתאם למשך ההפסקה ולצורך, תאגיד מיתב והעירייה יודיעו על נקודות לחלוקת מים בפתח תקוה. ההודעה תופץ באמצעי הפרסום השונים.
תאגיד המים והביוב מיתב מספק שירות למאות אלפי תושבי העיר פתח תקוה ועשרות אלפי העסקים, כמו גם לתושבי אלעד וכפר ברא. התאגיד מספק מגוון רחב של שירותים בתחומי המים והביוב, ומשקיע משאבים רבים הן בהקמת תשתיות חדשות והן בשדרוג תשתיות ותיקות, תוך אימוץ טכנולוגיות מתקדמות והתייעלות מתמדת לניהול משק המים והביוב.
בנוסף לכל זאת, אל מול הלחימה המתמשכת ובכלל, נערך תאגיד מיתב לתרחישי חירום שונים, תוך הכנת ציוד לשעת חירום, ביצוע פעולות מניעה, מיגון מתקנים, הגנה אל מול איומי סייבר ועוד.