לקראת פסטיבל הבירה בשבוע הבא: תושבים בעיר מבקשים מהעירייה להקצות מערך הסעות מהשכונות השונות כדי למנוע מהמבלים לנהוג שתויים, וכן כדי למנוע עומסים בכבישים הסמוכים.
כזכור, ביום חמישי הבא, ה-19 לחודש יחזור לאחר היעדרות של שנה פסטיבל הבירה לפתח תקוה, והוא יתקיים בעיר בפעם הרביעית בפארק הגדול של שם יצחק אוחיון. הבאים למקום יוכלו ליהנות מעשרות דוכני בירה, שיכילו למעלה מ-40 סוגי בירה שונים, וכן מהופעות של להקת תיסלם והזמר אמיר דדון.
1 צפייה בגלריה
(שותים וזהירים | צילום: איתמר רותם)
קראו גם:
אלפי תושבים צפויים להגיע לפארק מכל קצוות העיר ואף מחוצה לה, וכעת עולה בקשה לעירייה מצד תושבים להעמיד שירותי הסעות ממספר מוקדים. זאת כדי למנוע מנהגים שתויים לעלות על הכביש וכן כדי למנוע עומסי תנועה באזור. "תמיד אומרים לנו 'אם שותים לא נוהגים', אז אולי ראוי שהעירייה תדאג להסעות מהשכונות השונות כדי שאנשים לא יגיעו עם רכבים וישתו", אומר אחד התושבים. "מדובר באירוע עירוני עם כמות גדולה של אלכוהול וצריך לדאוג לפן הבטיחותי. בנוסף, מתבקש מהעירייה להזהיר את המגיעים שמי שמתכוון לשתות שלא יעלה על ההגה".
תושב אחר הוסיף: "ידוע מה קורה שאלכוהול עולה לראש של אנשים. כדאי שלא יגיעו עם רכבים שיכולים לגרום גם לעומסים באזור ולמצוקת חנייה".
מדוברות העירייה נמסר: "במסגרת המהפכה בתחבורה הציבורית שראש העיר מקדם בשנים האחרונות, מתוגברים בימים אלו באופן משמעותי מספר קווים אשר יתנו מענה גם לבאים לפארק מהשכונות השונות. בתוך כך בתיאום עם משרד התחבורה יתוגברו הקווים שמגיעים לפארק וביניהם 16,62,99,88. קווים אלו יופעלו עד השעה 01:00 בלילה. לצד זאת, בכניסות לפארק יתלו שלטים המזהירים מפני נהיגה תחת השפעת אלכוהול ולאורך הערב יוקרנו פרסומים זהים על גבי המסכים בפארק".
כל העדכונים - חדשות פתח תקוה