לקראת ישיבת כינון מועצת העיר שתתקיים ביום שישי הקרוב, ראש העיר רמי גרינברג יציג קואליציה מקיר לקיר – אליה הצטרפו כלל חברי וחברות מועצת העיר (29 חברים בסה"כ).
2 צפייה בגלריה
רמי גרינברג
רמי גרינברג
רמי גרינברג
(צילום: דוברות עיריית פתח תקוה)

נתוני התמיכה בראש העיר ובסיעתו "התחדשות" מהווים תקדים בקנה מידה ארצי ומקומי, והם אלו שאפשרו לראש העיר ולסיעתו להקים קואליציה בה שותפים כלל חברי המועצה מכל הסיעות הנבחרות: התחדשות, מחויבים, יחדיו, יש עתיד, שס, העבודה - מרצ, יהדות התורה, ישראל ביתנו.
כזכור, עם פרסום התוצאות הסופיות בבחירות המוניציפאליות שהתקיימו ב-27.2, עולה כי ראש העיר רמי גרינברג זכה לכ-90% תמיכה בראשות העיר ו-13 מושבים לסיעת "התחדשות" בראשותו, הסיעה הגדולה במועצת העיר והיחידה שאינה מזוהה עם מפלגות פוליטיות בכנסת, אלא מכילה ייצוג רוחבי לכל קשת האוכלוסיות בפתח תקווה.
הקואליציה בפתח תקוה בהובלת סיעת התחדשות בראשותו של ראש העיר רמי גרינברג, יכולה להוות דוגמא גם ברמה הארצית, שכן, למרות הקוטביות הפוליטית והמחלוקות - ניתן להקים קואליציה מקיר לקיר שתפעל באופן שיוויוני למען כלל האוכלוסיות, ובהרמוניה ללא אינטריגות ואינטרסים אלא נטו למען העיר והתושבים.

2 צפייה בגלריה
בניין עיריית פתח תקוה
בניין עיריית פתח תקוה
בניין עיריית פתח תקוה
(צילום: שירות מיינט)

קראו גם:

ראש העיר רמי גרינברג: "פעלתי להקמת קואליציה מקיר לקיר שכוללת את כל חברי המועצה כאשר המטרה היחידה לשרת את כלל התושבים תחת המדיניות שאני מתווה – לפעול בשיוויוניות ובכבוד הדדי בין כלל האוכלוסיות. ההישג בבחירות לסיעת התחדשות איפשר לאחד את כל הסיעות תחת המדיניות שלנו, כסיעה היחידה שאינה מזוהה מפלגתית ומייצגת את כולם בשיוויוניות.
"למרות האתגרים הרבים, אשר רובם אינם קשורים באופן פרטני לפתח תקוה אלא למחלוקות השונות ברמה הלאומית, הצלחנו להביא בשורה שטרם זכורה בעיר ויכולה לשמש מודל גם ברמה הארצית. לאור העובדה כי הסיעה בראשותי זכתה ל-13 מנדטים, הצלחנו להקים קואליציה מקיר לקיר, בה מיוצגות כלל האוכלוסיות בפ"ת - ללא לחצים פוליטיים שהיו עשויים לערער את האיזון בין המגזרים השונים. אני מודה שוב לתושבי פתח תקווה על היקף התמיכה העצום ובעיקר על הזכות לשרת אתכם, את כלל התושבים, קדנציה שניה ברציפות. אני מבטיח שהעשייה תמשך בכל העוצמה ובכל התחומים גם בחמש השנים הבאות, ונמשיך למנף את פתח תקווה לעיר המובילה בישראל".