בזכות ערנות התושבים: חוליית גנבי רכב נמלטה מבניין באם המושבות לאחר שאחת הדיירות צעקה והבריחה אותם. עוד לפני כן, הספיקו החשודים לגרום לנזק באחד הרכבים. המשטרה פתחה בחקירת האירוע.


האירוע המדובר התרחש ביום שבת לפנות בוקר בבניין הסמוך לפינת הרחובות איסר הראל ומשה סנה. דייר אחד הבניין שבמתחם סיפר ל'מיינט פתח תקוה': "התקשרו אליי מ'איתוראן' ב 5 וחצי בבוקר ואמרו לי ללכת לבדוק את הרכב כי משהו לא כשגרה.
בשל מגבלה, לא יכולתי לרדת ולכן אשתי הסתכנה וירדה בעצמה. כשהתקרבה לחניון היא החלה לשמוע רעשים ומיד צעקה 'מי זה?'. הגנבים כנראה נבהלו וברחו מהמקום. הם לא הספיקו לבצע את המלאכה ברכב שלנו אבל גרמו לנזק ברכב סמוך".

1 צפייה בגלריה
זירת האירוע
זירת האירוע
זירת האירוע
(צילום: באדיבות תושבים, מתוך מצלמות האבטחה)

אילו תחושות עוברות אצלכם לאחר מכן?
"תחושה של חוסר ביטחון, הבנתי שזו 'חגיגה' פה בשכונה. אומרים לנו 'תשאירו את הרכב מחוץ לחניון' אבל בשביל מה יש לי חניה מסודרת? המשטרה שדווקא הגיעה מהר, לא תמיד יכולה להתמודד עם המקרים האלה באותו רגע אז נשאר רק להתפלל שלא יגנבו את הרכב".
הדייר שרכבו ניזוק סיפר: "קצת אחרי 5 וחצי התקשר אליי השכן שלי וסיפר לי את מה שקרה ושנגרם נזק לרכב שלי. ירדתי למטה וראיתי שעקרו את כל הדשבורד ופירקו המון חוטי חשמל, הרכב היה מפורק מבפנים".
קראו גם:
איך הגבת?
"זה מעצבן מאוד. אני מחנה את הרכב בחניה שלי, יש לי את כל אמצעי הבטיחות והמיגון, לכן אני לא חושב שיש לי הרבה מה לעשות מעבר. גניבת הרכבים זו תופעה שערורייתית. אני חושב שצריך להציב מחסומים בכבישים שידוע שעוברים דרכם כי יודעים מהיכן הם נוסעים. בנוסף, צריך להקצות כוח מיוחד בנושא ולהעניש את הגנבים ביד קשה יותר".
ממשטרת ישראל נמסר כי נפתחה חקירה בעניין.