טרגדיה ברחוב לסקוב בפתח תקוה: קשיש בן 86 נהרג כתוצאה משריפה שפרצה בבית הפרטי בו הוא מתגורר. כוחות מד"א, איחוד הצלה וכיבוי שהגיעו למקום נאלצו לקבוע את מותו.

3 צפייה בגלריה
זירת האירוע
זירת האירוע
זירת האירוע
(צילום: דוברות מד"א הצלה פתח תקוה)

מדוברות מד"א נמסר: בשעה 11:47 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון, על שריפה בבית פרטי בפתח תקוה. חובשים ופראמדיקים של מד"א דיווחו על גבר בן 86 שאותר בדירה ללא סימני חיים עם כוויות קשות בגופו וקבעו את מותו.

זירת האירוע ברחוב לסקוב פתח תקוה

החובשים של מד"א יונתן יוזף ונתנאל אנגל סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו אש ועשן שעולים מהבית. כוחות הכיבוי שפעלו במקום כיבו את האש ובמהלך סריקות שבוצעו אותר גבר מחוסר הכרה עם כוויות בגופו ללא סימני חיים ולצערנו נאצלנו לקבוע את מותו".

3 צפייה בגלריה
זירת האירוע
זירת האירוע
זירת האירוע
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

יאיר הירש, חובש בכיר במד"א הצלה פ"ת שהגיע למקום רכוב על אופנוע מד"א, סיפר: "כשהגענו למקום הבחנו בדליקה פעילה בבית פרטי יחד עם הפראמדיקים של מד"א נערכנו מחוץ לבית וכעבור מספר דקות צוותי הכיבוי חילצו אלינו גבר בשנות ה80 לחייו שהיה לכוד בדירה ולא נותר לפראמדיקים אלא לקבוע את מותו במקום".

3 צפייה בגלריה
זירת האירוע
זירת האירוע
זירת האירוע
(צילום: דוברות איחוד הצלה)
קראו גם:
אביחי ישראלוב חובש איחוד הצלה מסר: "כשהגעתי למקום נתקלתי בעשן סמיך שיוצא מהדירה. למרבה הצער צוותי הכיבוי שפרצו לדירה איתרו בה גבר כבן 80 ללא רוח חיים".