הלב נשבר: רגע לפני כניסת השבת שעברה, שוחח סגן איתי מאור (23), מ"מ בגדוד 51 בגולני מראש העין עם הוריו ואלה איחלו אחד לשני "שבת שלום". אף אחד מהם לא תיאר לעצמו שזו תהפוך לשיחתם האחרונה.
3 צפייה בגלריה
איתי מאור
איתי מאור
איתי מאור
(צילום: באדיבות המשפחה)
"איתי היה באזור זיקים", סיפר למיינט פתח תקוה אילן אביו. "כששוחחנו איתו, הוא אמר לאישתי שהכל בסדר, ושהגזרה שקטה. אמרתי לו לפעמים שהגזרה שקטה זה יותר מסוכן. בכל מקרה לא חששנו לרגע שדבר כזה יכול לקרות. ביום ראשון בבוקר הודיעו לנו שהוא נהרג אבל עוד לפני זה התחלנו להבין שמשהו לא בסדר כשהוא לא היה זמין".
איתי גדל בראש העין, למד בבית הספר צורים ובישיבת גבעת שמואל. לאחר מכן המשיך למכינת עצם של הרב רפי פרץ. אילן מספר על בנו ש"היה איש של תורה ועבודה, אהב את ארץ ישראל, אהב טיולי טבע ואהב את המשפחה. הוא ידע כל הזמן לגבש את האחים שלו, וכשהיה יוצא לרגילה היה דואג לצאת איתם לטיול בטבע, רק ארבעתם. כך גם בכל יום שישי שהיה מגיע לשבת, היה אומר לאחיו 'בואו נשב יחד ונדבר'. הוא נהנה ללכת איתם למעיין ולשתות קפה או לרכב איתם על אופניים כדי להיות איתם בקשר, לשמוע אותם ולתת להם טיפים.

3 צפייה בגלריה
איתי מאור
איתי מאור
איתי מאור
(צילום: באדיבות המשפחה)

קראו גם:

"איתי תמיד דאג לשמור על קשר גם עם חברים שלו, בין אם מבתי הספר, המכינה או הצבא. גם אם היה חוזר עייף מהבסיס הוא היה מתעקש לעשות ביקורי בית אצל חייליו כי דאג להם ורצה לוודא שהם בסדר. היה נוסע אליהם על חשבון החופשה שלו".
כיצד ממשיכים מכאן?
"אנחנו נמשיך את הדרך שלו, נגבש את המשפחה, את האחים, נדאג שיהיו בקשר טוב, נאהב את ארץ ישראל ונהיה חזקים בשבילו".

3 צפייה בגלריה
סגן איתי מאור
סגן איתי מאור
סגן איתי מאור
(צילום: מתוך דף הפייסבוק של עיריית ראש העין)