למה פתח־תקוה?
"נולדתי וגדלתי בבני ברק, אשתי במקור מפתח־תקוה וכשהתחתנו החלטנו פה אחד לגור כאן. מדובר בעיר מסורתית שחיים בה בהרמוניה דתיים וחילונים. זו עיר נוחה ומתאימה במיוחד לגדל בה משפחה".
מה הפינה האהובה עליך בעיר ומדוע?
"האגם האקולוגי שבפארק הגדול על שם יצחק אוחיון ז"ל. מדובר באגם שסינון המים בו והשמירה על איכותם מתבצעים באמצעות צמחיה מותאמת ודגים, ולא באמצעים כימיים ולכן הוא אקולוגי. אני אוהב לטייל שם עם אשתי".
1 צפייה בגלריה
זוהר קרני
זוהר קרני
זוהר קרני
(צילום: ריאן)
מה היית רוצה לשפר או לשנות בעיר?
"אם זה תלוי בי, לא הייתי משנה כלום מעבר לשינויים המבורכים שנעשו עד כה בעיר. יחד עם זאת, אינני מרוצה מתכנית המדינה המקדמת את תוכנית סירקין א' ו-ב' מבלי לדאוג לפתרונות תחבורה הולמים לכל שכונות דרום ומזרח העיר. זה דבר שיגרום לפקקי תנועה גדולים וירידה ברמת איכות החיים".
דבר לא שגרתי שעשית בעיר?
"מתוקף תפקידי כיו"ר פורום הדתיים ושומרי המסורת בארגון נכי צה"ל, תפקיד שאני ממלא  בהתנדבות ובאהבה, הפקתי אירוע גדול עם תוכן עשיר לתושבי פתח־תקוה והסביבה עבור נכי צה"ל ובנות זוגם. כמו כן, אני מתנדב ודואג באופן קבוע למשפחות נזקקות וקשות יום מתוקף תפקידי ב'גמ"ח איחוד הקהילות' בשכונת הדר גנים והסביבה".
מה הרוח של פתח־תקוה?
"אני אוהב שמצד אחד העיר שמרנית שמתאימה לציבור הדתי והמסורתי, ומצד שני יש בה שפע מקומות בילוי ופנאי רבים לכל סוגי הציבור הנמצאים בה".
עם מי היית רוצה לשבת לקפה ומדוע? 
"הייתי שמח לשבת לקפה עם חבר קרוב ויקר, עו"ד עידן קלימן, יו"ר ארגון נכי צה"ל. אדם משכמו ומעלה שכל כולו נתון לטובת נכי צה"ל ודאגה לרווחתם וזכויותיהם".
כיצד הקורונה השפיעה על עיסוקיך?
"ברוך השם אני נחשב כעובד חיוני ולכן הקורונה לא השפיעה עליי. אני ממשיך לעבור ולהתנדב כרגיל תודה לאל".