תושב פתח תקוה שטרם מלאו לו 20 מואשם בבית המשפט בעיר לאחר שהשליך כיסא על סבתו, הכה במכת אגרוף ובעט בסבו ואיים עליהם: "אני היטלר, אני אשחט ואהרוג אתכם".
מכתב האישום שהוגש נגדו בימים האחרונים עולה, כי לפני כשבועיים חזר הנאשם מנסיעה יחד עם אחיו התאום, סבם וסבתם (בשנות ה-70 לחייהם) אל הדירה שבה התגוררו יחדיו הארבעה. זמן קצר לאחר מכן, ובלי התגרות מוקדמת, צעק הצעיר "אני היטלר, אתם עוד תיראו", ובהמשך זרק כיסא אל עבר סבתו שפגע בידה וכתוצאה מכך נפלה על הריצפה.
1 צפייה בגלריה
המיזם ינסה למנוע את הנפילה הבאה
המיזם ינסה למנוע את הנפילה הבאה
ניצל את ההזדמנות שהסב נפל כדי להכותו בכל חלקי גופו
(צילום המחשה: shutterstock)
קראו גם:
הצעיר ניגש אל סבו, שבינתיים ניסה להרגיע את אשתו, דחף אותו והיכה אותו במכת אגרוף בכתפו, כך שגם הוא נפל על הרצפה. הנכש המשיך להשתולל, ניגש לאחיו התאום והיכה גם אותו.
הסב שקם בינתיים נמלט לחדר האמבטיה וניסה לסגור את הדלת כדי להזעיק את המשטרה, אלא שנכדו דחף את הדלת ומנע ממנה להיסגר. כתוצאה מכך נפל שוב הסב על הרצפה ונכדו ניצל זאת כדי להכותו בכל חלקי גופו.
בהמשך, וכדי למנוע מבני המשפחה להתקשר למשטרה, דרש מבני הבית למסור לו את מכשיריהם הניידים, ואיים עליהם שאם ישמע את המשטרה מגיעה, יחתוך אותם לחתיכות. בינתיים הטיח הצעיר את הנייד של אחיו בשיש וגרם לסדק במסך.
סבתו של הצעיר סירבה למסור את הטלפון שלה ובתגובה איים עליה: "אני אכרות לך את הראש אם את לא תביאי לי את הטלפון. תיזהרי ממני". מיד לאחר מכן, לקח הנאשם את מפתחות הבית, נעל את הבית מבפנים, עלה לחדרו ונרדם.
כעת הוא מואשם בבית המשפט בתקיפת זקן הגורמת חבלה של ממש, תקיפה סתם, איומים, היזק לרכוש במזיד וכליאת שווא.
כל העדכונים - חדשות פתח תקוה