נער בן 15 מפתח תקוה, שליווה את חברתו לביתה, הותקף לטענת אביו באזור רחוב המכבים על ידי שלושה נערים, כשאחד מהם חבט בראשו באמצעות אלה. "הבן שלי דימם כמו בסרט מלחמה", אומר האב.
המשטרה הודיעה היום כי עצרה הבוקר חשוד בביצוע המעשה, נער בן 16.5 תושב העיר.
2 צפייה בגלריה
פצע התקיפה בראשו של הנער
פצע התקיפה בראשו של הנער
פצע התקיפה בראשו של הנער
(צילום: באדיבות ההורים)
האירוע החריג התרחש במוצאי שבת בשעה 22:00 לערך, אז ליווה הנער את חברתו לביתה לאחר בילוי במסעדה.
לטענת האב, "באותו רגע עברו לידם שלושה נערים שחשבו שהשיחה בין הבן שלי לחברה שלו קולנית מדי, שהוא מדבר עליהם וזה לא נראה להם. הם אמרו לו כמה דברים, הבן שלי ענה להם ומהר מאוד זה הגיע למצב שאחד איים שידקור אותו ולאחר מכן שלף אלה וחבט לו בראש.
"הבן שלי הגיע הביתה מדמם ולא הצליח לנוח כי סבל מכאבי ראש והקאות. לקחנו אותו למיון, ערכו לו בדיקת סיטי בה זיהו דימום ומאז הוא בהשגחה בטיפול נמרץ עד שיראו שהדימום לא מתפשט".
הגשתם תלונה במשטרה?
"הגיעו שוטרים לבית החולים כדי לגבות עדות, כרגע זה בחקירה ואני מקווה שימצו את הדין עם מי שעשה את זה. אני לא רוצה שזה יהיה עוד מקרה שייכנס למגירה".

2 צפייה בגלריה
צעירים נערים תוקפים מכות רבים
צעירים נערים תוקפים מכות רבים
"לא יכול להיות שילד הולך בפתח תקוה בשעה 22:00 ויסיים בטיפול נמרץ"
(צילום המחשה: shutterstock)

שתף בתחושות שלך כאבא במצב הזה.
"זה פשוט מצב בלתי נסבל מבחינתי. לא יכול להיות שילד שהולך בפתח תקוה בשעה 22:00, או בכל שעה, יסיים בטיפול נמרץ, כשהאירוע היה עלול להסתיים בצורה הרבה יותר קשה, כי באותה מידה מכה כזו יכלה גם להרוג אותו. ילד שיש ברשותו אלה, זה ילד שמחכה להזדמנות. הבן שלי ילד חזק, ואני גאה בו שהוא התרחק מהאירוע וניתק מגע מבלי להיגרר לאלימות נוספת".
קראו גם:
הנער הפצוע משחק באחד מקבוצות הכדוריד בעיר וזו פרסמה פוסט אודות האירוע ברשת החברתית, בו גם הביעה תמיכה בשחקן וכתבה "אנו נלחם באלימות שנהייתה בלתי נסבלת".
גם ראש העירייה רמי גרינברג הגיב בנושא וכתב: "מצער מאוד. נפעל בכל האמצעים החוקיים למיגור תופעת האלימות".
מדוברות המשטרה נמסרה הודעה בנושא: "המשטרה עצרה הבוקר קטין תושב פ"ת בחשד שתקף באמצעות אלה קטין אחר בעיר.
"חוקרי מחלק הנוער בתחנת המשטרה בפ"ת פתחו אמש בחקירה עם קבלת דיווח בגין קטין שהותקף בראשו באמצעות אלה. כתוצאה מהתקיפה פונה הקטין לקבלת טיפול רפואי במרכז הרפואי בלינסון בעיר.
"על פי החשד, בזמן שהקטין צעד במוצ"ש (10.12.22) עם חברתו בעיר החלו חילופי דברים בינו לבין מספר קטינים אחרים ובמהלכם תקף אחד מהקטינים את הקורבן באמצעות אלה.
"כאמור חקירה שנפתחה אתמול במחלק הנוער בתחנת המשטרה בעיר הביאה הבוקר למעצרו של החשוד - קטין בן 16.5. בתום חקירתו החשוד נעצר ובהמשך יובא לבית המשפט לנוער בעיר בבקשה להאריך את מעצרו".