תקיפת הנערה בת ה-14 בקניון בפתח תקוה: בדיון להארכת מעצרו של החשוד שנערך היום (שני) בבית משפט השלום בעיר, הודה נציג המשטרה כי לא הייתה התקדמות בחקירה ולכן הורה השופט על שחרורו בערבות ובתנאים מגבילים.
2 צפייה בגלריה
ילדה נערה - תמונת פייסבוק
ילדה נערה - תמונת פייסבוק
הנערה הותקפה בקניון, החשוד שוחרר
(צילום המחשה: shutterstock)
כזכור, במהלך סוף השבוע עצרה המשטרה פלסטיני בן 26 בחשד לביצוע מעשה מגונה בקטינה בת 14 בקניון בפתח תקוה.
בדיון להארכת מעצרו שהתקיים ביום שישי, ציין נציג המשטרה כי החשוד עקב אחרי הקטינה, נצמד אליה, חיבק אותה וביקש ממנה את האינסטגרם שלה.
לאחר שנבהלה, היא הסכימה למסור לו את הפרטים ובהמשך ברחה לכיוון המאבטחים בקניון כשבמקביל נמלט החשוד מהמקום. הוא נעצר מספר ימים לאחר מכן, לאחר ששלח הודעה לקטינה.
החשוד הכחיש את המיוחס לו, אך שופט בית המשפט טען כי "קיים חשד סביר כנגד החשוד לביצוע העבירות המיוחסות לו" והאריך את מעצרו עד היום (שני).
בדיון שנערך היום, ביקש נציג המשטרה להאריך את מעצרו של החשוד אך הוסיף גם כי לא הייתה התקדמות בחקירה, כשהחשוד בעצמו לא נחקר שוב ולא הושגו מצלמות האבטחה.

2 צפייה בגלריה
קניון שופינג
קניון שופינג
הנערה הותקפה בקניון
(צילום המחשה: shutterstock)

שופט בית המשפט ציין כי "מעשיו של החשוד מקימים עילת מעצר מסוג מסוכנות, וכמו כן בעניינו של החשוד קמה עילת מעצר מסוג חשש להימלטות מאימת הדין, שכן המדובר בתושב האזור", אך הוסיף כי "מאז הארכת המעצר הקודמת לא חלה התקדמות משמעותית בחקירה והחשד הסביר נותר בעינו".

קראו גם:

בהמשך החליט השופט כי בנסיבות העניין "אין מקום להורות על המשך מעצרו של החשוד וניתן להורות על שחרורו בערבויות מתאימות. לפיכך, ובהתחשב בנסיבות המקרה דנא, אני מורה על שחרורו בערובה ובתנאים".