קרקס פלורנטין מציג באוגוסט הקרוב את האירוע הגדול של הקיץ: מופע Candy Circus מופע קרקס עם חוויית צפיה של 360, עם מיטב האומנים מהעולם המגיעים להתארח בישראל במיוחד לרגל המופע.
3 צפייה בגלריה
קרקס פלורנטין
קרקס פלורנטין
קרקס פלורנטין
(צילום: דפנה קפלן)

מחוץ למופע סדנת טרפז מעופף עם קבוצת Henriquez, אמני קרקס זוכי פרס מדליית הזהב 2023 בפסטיבל הקרקס הבינלאומי NADAL שב-GIRONA ספרד.
מדובר באחד משלושת הפסטיבלים החשובים בעולם בתחום הקרקס.
הקבוצה תופיע בחצר הקרקס ותעביר סדנאות על גבי מתקן הטרפז המעופף לבאי הקרקס. החל מ-14 ועד ה-30 לאוגוסט. אוהל קרקס ממוזג, קריית אריה, פתח תקווה. מתאים לכל המשפחה.
מופע קסום המפגיש את עולם הקרקס עם עולם הממתקים, בהשתתפות אומני קרקס ולהטוטנים מרחבי העולם אשר יבצעו קטעי קרקס מהפנטים, דמויות ססגוניות, תפאורה מושקעת ותלבושות מרהיבות, לחוויית קרקס מתוקה במיוחד. מחוץ למופע עולם הקרקס ממשיך עם מתנפחי אקסטרים, מתחמי ישיבה מוצלים, דוכני מזון וממתקים.

3 צפייה בגלריה
קרקס פלורנטין
קרקס פלורנטין
קרקס פלורנטין
(צילום: דפנה קפלן)

דנאות קרקס ייחודיות עם מדריכים מנוסים שיעבירו סדנאות ייחודיות הכוללות טרפז מעופף, חץ וקשת, בועות סבון, הליכה על חבל, פס אקרובטי, הליכה על קביים, ג'אגלינג ועוד הפתעות. בואו לקרקס הקסום בעולם הממתקים שכולנו אוהבים, עם דמויות ססגוניות ותפאורה ממתוקה מרהיבה.
כאמור, השנה יתארחו בקרקס קבוצת Henríquez, זוכי פרס מדליית הזהב 2023 בפסטיבל קרקס NADAL שב- GIRONA ספרד (אחד משלושת הפסטיבלים החשובים בעולם בתחום הקרקס) אשר יופיעו ויעבירו סדנאות טרפז מעופף בחצר הקרקס מחוץ למופע.
אורך המופע 65 דקות ללא הפסקה.

3 צפייה בגלריה
קרקס פלורנטין
קרקס פלורנטין
קרקס פלורנטין
(צילום: דפנה קפלן)

קראו גם:

מחיר כרטיס: החל מ- 89 ₪, הטבות דרך ועדי עובדים, מועדוני צרכנות וכרטיסי אשראי.
תאריכים:
14.8.24-20.8.24 אוהל הקרקס פתח תקוה
ימים ראשון – חמישי: 11.00, 13.00, 16.00, 18.00
ימי שישי: 10.30, 12.30, 16.00.
כתובת: המפלסים 23, קריית אריה, פתח תקווה, צמוד לתחנת הרכבת קריית אריה ולקו האדום של הרכבת הקלה. רק 15 דקות מתל אביב.