הותר לפרסום: במהלך תאונה קטלנית שארעה אמש (חמישי) בנואיבה, סיני, נהרגו שני ישראלים. אחד מהם הוא מתן לוזון ז"ל, תושב פתח תקוה.
2 צפייה בגלריה
לוזון ז"ל
לוזון ז"ל
לוזון ז"ל
(צילום מתוך עמוד הפייסבוק)
לוזון (25) שימש שופט בליגות א' וב' של ההתאחדות לכדורגל, אך פרש לפני כשנתיים, כשהחל את לימודיו. בנוסף, שימש מדריך בפנימייה בויאר בירושלים.
התאונה הקטלנית ארעה בכביש שמוביל מטאבה לנואיבה. הפצועים הובאו למעבר הגבול, משם פונו לביה"ח יוספטל באילת. בתאונה נהרגו שני מדריכים מהפנימייה, אחד מהם הוא כמובן מתן ז”ל, בעוד חמישה אחרים נפצעו באורח קל עד בינוני.
תהילה, מכרה של מתן, שעבדה עימו ספדה לו ברשת החברתית: "תמיד הרגשתי שאתה האדם הנכון להתייעץ איתו בנוגע לתלמידים שלנו.
"ידעת מה נכון ומה צריך לעשות כשלי לא תמיד היה ברור. החיוך הגדול והמתוק שלך הסגיר את הנשמה הענקית שיש לך, הצלחת לגעת בכל תלמידה ותלמיד, והם בתמורה אהבו, העריכו והעריצו אותך. הרגישו שיש להם אח גדול, מישהו שתמיד יהיה איתם, יתמוך ויעניק אוזן קשבת לכל עניין שהוא".
2 צפייה בגלריה
(במרכז) במדי שופט
(במרכז) במדי שופט
(במרכז) במדי שופט
(צילום באדיבות איגוד השופטים)
"בחיים הקצרים שלך הצלחת להותיר חותם עמוק על אנשים רבים. היה לנו מעט מדי זמן איתך. אני מבטיחה לך שנזכור אותך, שנמשיך ללכת בדרך שלך ושהחותם שהותרת בנו, ישאר לנצח. תודה על מי שהיית, על הנפש היפה והמיוחדת שלך. תחזק אותנו מלמעלה, אנחנו צריכים הרבה כוחות".
סמדר בן עמי, אחותו של מתן כתבה: "רגע מהחיים שלנו, מהאחים שאנחנו, ממה שכבר לא נהיה. המומים ומרוסקים, מחכים לך בבית, שיחזירו אותך אלינו בפעם האחרונה. מתן, אהוב ליבי, אח שלנו הקטן, איננו".
ראש עיריית פתח תקוה רמי גרינברג פרסם הודעת ניחומים: "מדובר באירוע קורע לב וקשה לעיכול שבו נהרגה גם חברתו לצוות ההדרכה, יובל קשת מחיפה. בשם תושבי העיר אני שולח את תנחומי הכנים למשפחותיהם של המנוחים ולכל מכיריהם. עובדי אגף הרווחה וכלל גורמי הרשות הרלוונטיים עומדים לצד משפחת לוזון בשעתם הקשה ומעניקים סיוע ככל הנדרש".
לכל העדכונים - חדשות פתח תקוה