האלימות בכבישים נמשכת: רינה קאושנסקי עצרה עם רכבה אתמול (שבת) בצהריים ליד בית אמה הקשישה שברחוב יהודה הנשיא בשכונת הדר גנים בפתח תקוה. לפתע, ללא כל סיבה לטענתה, הגיע אדם כשלבנה בידו, בעט ברכבה, וצעק עליה. "היינו בשוק טוטאלי", אומרת רינה.
1 צפייה בגלריה
האירוע בהדר גנים
האירוע בהדר גנים
האירוע בהדר גנים
(צילום: באדיבות רינה קאושנסקי)
האירוע התרחש לאחר שרינה חזרה מבילוי משפחתי בבריכת עמישב עם בתה ואמה, אותה היא הסיעה לביתה.
"עצרנו מול הבניין שבו אמא שלי גרה ברחוב יהודה הנשיא, חיכיתי שהיא תצא מהרכב ופתאום אני שומעת בום חזק", היא משחזרת. "אמא שלי ראתה את האיש ואמרה 'מישהו נתן מכה לאוטו'. הרמתי את העיניים וראיתי שהוא מחזיק לבנה גדולה ביד מעל הראש ובמקביל התחיל לצעוק 'יאללה! תתקדמי! תתקדמי יא מ...'. במקביל, אדם אחר שהיה איתו ברח מהמקום.
"באותו רגע רציתי לצאת מהאוטו ולגשת אליו אבל אמא שלי הזהירה אותי שזו יכולה להיות סכנת חיים. הוא היה יכול לפגוע בי עם האבן בראש".
תארי את התחושות שלכן באותם רגעים?
"אמא שלי אישה לא בריאה והיא נכנסה להלם והחלה לבכות, גם הבת שלי צעקה. נסעתי הביתה, לקחתי את בעלי ונסענו לתחנת המשטרה להגיש תלונה. השוטרים טענו שיש להם עומס והפנו אותנו להגיש תלונה מקוונת וזה מה שעשינו. בינתיים אני מחכה לתשובה ועל מה שקרה לנו אני לא מוכנה לשתוק".

האירוע בהדר גנים
(צילום: באדיבות רינה קאושנסקי)

קראו גם:

את יכולה לשער מאיזו סיבה אותו אדם תקף אתכן?
"אני לא יודעת, לא הייתה שום סיבה. אולי הרגיז את אותו אדם שזו שכונה דתית ועמדתי שם עם הרכב. זו שכונה שנכנסנו אליה בשנות התשעים, הרבה לפני הבניינים שנבנו. ידענו שיהיו הרבה דתיים ותמיד חיינו איתם בשלום, בחיים לא קרה לנו דבר כזה".
ממשטרת ישראל נמסר בתגובה: "הוגשה תלונה ונפתחה חקירה בהתאם".