תושבים בשכונת נווה אפק בראש העין חוששים: אדם לא מוכר מגיע מדי כמה ימים לגינה ציבורית ומתאמן באומנות לחימה כלשהי עם חרבות כשהוא מכה בעזרתן על מתקנים וגדרות המקום, גם בשעות בוקר מוקדמות וגורם לפחד ובהלה. "אנחנו מפחדים שזה יגלוש למעשים קיצוניים יותר", אומר תושב האזור.
1 צפייה בגלריה
הגבר בגינה בראש העין
הגבר בגינה בראש העין
הגבר בגינה בראש העין
(צילום: פרטי)
לטענת התושבים, אותו אדם מגיע לגינה לעיתים גם בשעה 6:00-6:30, כשהוא חמוש במקלות או חרבות ומבצע איתן תנועות לחימה. ה"פעילות שלו מעירה את האנשים וכשהוא עושה את זה יותר מאוחר, בזמן שיש אימהות וילדים בגינה הם פשוט בורחים מהמקום", אומר אחד התושבים. "כל אחד יכול לעשות מה שהוא רוצה אבל השעות וסוג הפעילות בימים האלו לא מתאימים. היה ראוי יותר אם היה עושה זאת ביער הסמוך ולא בגינה ציבורית בין בניינים.
"זה מטריד מאוד, זה חריג ואנשים נרתעים ומפחדים ממנו. אף פעם לא נתקלתי בדבר כזה. מישהו לבוש בשחור, מקפץ בגינה עם סכין ביד. למה מחכים? שיקרה משהו? אנחנו לא יודעים מה לעשות. חוששים שמישהו יעיר לו והוא יגיב בצורה לא צפויה. אנחנו יודעים שהשוטר הקהילתי מעורב ומקווים שזה ייפסק".

האדם שנראה בראש העין
(צילום: פרטי)

קראו גם:

תושבת אחרת הוסיפה: "החיים שלנו הפכו לגיהינום. ריקודי המלחמה שלו מקפיצים אותנו מהשינה, תוסיף את המלחמה ותבין שטוב זה לא עושה לנו. באחד הימים הוא יצא עם צמד חרבות ענקיות ממתכת וריקוד המלחמה היה כל כך פראי. הוא מבריח אנשים מהגינה ואף אחד לא מתקרב אליו. פשוט התנהגות בריונית".
ממשטרת ישראל נמסר כי: "השוטר הקהילתי טיפל בפניית התושבים מיד עם קבלת הדיווח, לרבות הפסקת מטרד הרעש והשבת הסדר על כנו".