סוף עצוב: עידן שתיוי, בן 28 מפתח תקוה, נחטף ממסיבה הנובה בדיוק לפני שנה, בשבעה באוקטובר. מאז משפחתו וחבריו קיוו כי הוא ישוחרר, אבל הבוקר התקבלה ההודעה הנוראה מכל. בני המשפחה והחברים כואבים והמומים לנוכח הידיעה כי הוא אינו בין החיים.
2 צפייה בגלריה
עידן שתיוי
עידן שתיוי
עידן שתיוי
(צילום: מתוך דף הפייסבוק של רמי גרינברג)

ראש העירייה רמי גרינברג כתב: בצער רב ובכאב עצום, התבשרנו על הירצחו של תושב פתח תקווה , עידן שתיוי, על ידי חמאס בבוקר שמחת תורה התשפ"ד 7.10.2023. גופתו נחטפה ומוחזקת בעזה.
עד כה כולנו התפללנו שעידן בן החיים ויחזור לחייק משפחתו...לצערנו הבשורה המרה מנפצת את התקווה הזו. עידן כמו תושבת העיר עינבר היימן שגם נרצחה וגופתה עדיין בעזה. מקווים להביאם לקבורה ראויה בקרוב.
וזה המקום להזכיר גם את דניאלה גלבוע תושבת העיר שחייה וחטופה כבר מעל שנה בשבי החמאס בעזה - שב"ה תשוב אלינו במהרה יחד עם כל החטופים והחטופות.

2 צפייה בגלריה
עידן שתיוי
עידן שתיוי
עידן שתיוי
(צילום: מתוך אתר ynet)

קראו גם:

ממטה משפחות החטופים נמסר כי עידן שתיוי (28), שנחטף ממסיבת הנובה, נרצח ב-7 באוקטובר. לפי המטה, שתיוי סייע בתחילת מתקפת הפתע לצעיר וצעירה שפגש לראשונה להימלט מאזור המסיבה, בחירה שלבסוף הובילה לחטיפתו. עוד נמסר כי שתיוי היה מחובר מאוד לכלבים ובעלי חיים והיה אמור להתחיל את שנתו השנייה בלימודי קיימות וממשל באוניברסיטת רייכמן.
יהי זכרו ברוך.