שלושה חשודים הגיעו בשבת האחרונה לפנות בוקר אל החנות "ויקטוריה תכשיטים" ברחוב חיים עוזר במרכז פתח תקוה, עקרו באמצעות רכבם את תריס הגלילה ואת שלט הכניסה וגנבו סחורה בשווי של מאות אלפי שקלים. "פרויקט שאתה בונה ב20-30 שנה, משמידים לך בכמה דקות", אומר מרק, בעל החנות.
2 צפייה בגלריה
הפריצה לחנות ויקטוריה תכשיטים
הפריצה לחנות ויקטוריה תכשיטים
הפריצה לחנות ויקטוריה תכשיטים
(צילום: פרטי)

בתיעוד ממצלמות האבטחה באזור, נראו החשודים כשהם מגיעים ברכבם אל המקום סמוך לשעה 5:00. הם עלו על המדרכה, יצאו מהרכב כשברשותם שקים ולאחר מכן חיברו כבל אל תריס הגלילה ועקרו אותו ממקומו. בהמשך, לדבריו של מרק, השלושה שככל הנראה דוברי ערבית, ניפצו עם לום את דלת הכניסה, נכנסו לחנות, ויצאו ממנה לאחר שמילאו את השקים בתכשיטים ושעונים בשווי שמתקרב למיליון שקלים.
לאחר שהתקבלה קריאה על השוד במוקד המשטרה, הוזעקו כוחות למקום ולפי דיווחים שונים, אלו פתחו אחר החשודים במרדף ברחבי העיר, אך בסופו של דבר הם לא נתפסו.


"זה דבר נורא, הם פשוט שברו הכל", אומר מרק. "לפי מה שהבנתי גם בתל אביב נפרצה חנות תכשיטים פחות או יותר באותה שעה, כך שלהערכתי אלו קבוצות שמתארגנות ועושות שמות בעיר. זה לא פשוט להשתקם מנזק שכזה אבל אין ברירה. חייבים להמשיך עם כל הקושי והכאב".
מה אומרים במשטרה?
"לא הודיעו לי יותר מדי. הם לקחו את הסרטונים ואמרו שבמידה ויהיה משהו לעדכן הם יעדכנו".


קראו גם:

מרק, שמתגורר ברעננה, טוען כי תחושת הבטחון שלו בפתח תקוה נפגעה, במיוחד במרכז העיר. "לא רואים אבטחה יותר מדי, לא רואים סדר וזה מתחיל בדברים הקטנים. מספיק שרואים סודנים, שיכורים, והרבה אנשים בעלי חזות ערבית שיתכן והינם שב"חים שמסתובבים כאן. אני לא יודע מה מפרסמים אבל אבטחה וביטחון ממש אין פה. הם מגיעים בצורה אלימה ופשוט בורחים. זה לא יאמן מה שקורה פה".
ממשטרת ישראל נמסר כי "ביום שבת התקבלה תלונה בגין פריצה לחנות תכשיטים. המשטרה פתחה בחקירת המקרה".

2 צפייה בגלריה
חנות ויקטוריה תכשיטים לאחר הפריצה
חנות ויקטוריה תכשיטים לאחר הפריצה
חנות ויקטוריה תכשיטים לאחר הפריצה
(צילום: פרטי)