לאחרונה התקבלה בעיריית פתח תקוה בקשה ממשרד הפנים לקבלת הבהרות בנוגע לעבודות שונות שבוצעו ברחבי העיר בהיקף של מיליוני שקלים מכספי ציבור, כך נודע ל"מיינט פתח תקוה". במשרד הפנים מאשרים כי הנושא נמצא בבדיקה, אך בעירייה טוענים כי מדובר בפניה שגרתית של משרד הפנים בעקבות תלונה מפוברקת, ומכחישים את היקף העלויות.
1 צפייה בגלריה
בניין עיריית פתח תקוה - תמונת פייסבוק
בניין עיריית פתח תקוה - תמונת פייסבוק
בניין עיריית פתח תקוה
(צילום: ריאן )
על פי גורם בעיריית פתח תקוה, משרד הפנים ביקש הבהרות מהעירייה, אך בשלב זה, הפרטים אודות מיקומם המדויק של העבודות נותרו חסויים. מדובר ככל הנראה על עבודות שבוצעו בין היתר בבנייני מגורים וחצרותיהם וכן בבתי כנסת.
קראו גם:
ממשרד הפנים נמסר כי, "מבירור עולה כי התקבלה במשרד הפנים פניה בנושא אשר מטופלת מול הרשות המקומית. הנושא נמצא בבדיקה וטיפול".
מלשכת ראש עיריית פתח תקוה נמסר בתגובה: "מדובר בפניה שגרתית של משרד הפנים, כפי שנעשית בכל תלונה שמגיעה לפתחם. במקרה הספציפי, התלונה המפוברקת למשרד נשלחה ע"י אינטרסנט פוליטי שמתקשה, כבר שלוש שנים, להשלים עם העשייה הרבה הניכרת בכל העיר. מטבע הדברים, רף העשייה תואם אצלו לרף התסכול. על כל פנים אנחנו מבטיחים כי העשייה הענפה למען התושבים תמשך בכל פרמטר ובכל העוצמה.
"כמובן שבמכתב שהתקבל לא צוינו נכסים רבים ובוודאי שלא מליוני שקלים. בניגוד לטענת האינטרסנט, העירייה לא משקיעה בנכסים פרטיים וכל פעילותה מתבצעת במרחבים הציבוריים ובשטחים החומים. למורת רוחו של האינטרסנט, כלל פעילות העירייה נעשית לרווחת הציבור".
לעדכונים - חדשות פתח תקוה