זה קרה ביום רביעי בשעת צהריים העמוסה במרכז פתח תקוה. רימון הושלך על צ'יינג' ברחוב חפץ חיים והרעיד את כל האזור.
תושבים רבים נבהלו מהפיצוץ העז וחששו שמדובר בפיגוע, אבל מהר מאוד התברר למשטרה שמדובר בעוד אירוע בשרשרת אירועים פליליים שפוקדת את העיר פתח תקוה ואזור השרון.
1 צפייה בגלריה
זירת האירוע
זירת האירוע
זירת האירוע
(צילום: דוברות איחוד הצלה)
מדובר במלחמה אלימה וגם פסיכולוגית שמנהלות שתי כנופיות פשע, על השליטה בקטע שבין כפר סבא לפתח תקוה והשרון הסובב אותם, שהתחממה מאוד בשבוע החולף.
מי שנחשב מוביל צד אחד בסכסוך האלים הזה, הוא העבריין ערן דחבש, שעצור מזה מספר ימים בעקבות חשד כי ביצע ירי על בית של אחד משכניו, איתו הוא הסתכסך.
את ההיעדרות הזמנית של דחבש ניצל מהצד השני העבריין אבי טולדו, מי שפתח פערים ומוביל בסכסוך הכנופיות הזה. טולדו כזכור נפצע באורח קשה כתוצאה מ"אמבוש" מחוץ לבית מגוריו בשעה שיצא ממנו בשעות הבוקר לפני כחצי שנה, אותו עשו לו שני "קרביצים" (כינוי לבריונים של כנופיות הפשע שכבר כילדים קטנים דקרו עם עפרונות. מופרעים מילדות).
כאמור, ביום רביעי בצהריים הושלך רימון אל עבר צ'יינג' שממוקם באמצע רחוב חפץ חיים המרכזי בפתח תקוה. עסקים ברחוב הזה מזוהים עם עבריין מקומי שהוריו מתגוררים בו. בחודשים האחרונים רכב אמו הוצת ורימונים ומטען הושלכו אל עבר הבית במטרה להטריד את ההורים ולהביא להחזרתו של בנם העבריין הנמלט על חייו.
מאז קרות הארוע המכונן בו נפצע טולדו, נעלם העבריין המדובר, אך עד שהוא לא "יצוף" ממחבואו או יחזור מהיעד בעולם אליו נמלט, הוריו ושכניהם ימשיכו לסבול מהטרדות קשות.
קראו גם:
הרימון בפתח תקוה בא בהמשך ישיר לירי לילי שבוצע בתחילת השבוע ברחוב השומר שבשכונת הוותיקים בכפר סבא, על בית גורם עברייני נוסף המזוהה עם אנשיו של דחבש. מדובר באדם מוכר למשטרה, שגם הוא עוד חלק מקבוצה של שני אחים מהעיר, שעיסוקם הוא ניהול הימורים ומתן הלוואות למהמרים, ולא רק כמובן.
כל הדמויות הפליליות האלה, יחד עם דחבש העצור כאמור, מזוהים עם העבריין דרור אלפרון, בנו של עבריין העבר יעקב אלפרון שחוסל בפיצוץ רכבו.
כל העדכונים - חדשות פתח תקוה
פורסם לראשונה: 11:34, 19.05.22