עבריין מין מפתח תקוה, בשנות הארבעים לחייו, מואשם כי הפר את צו הפיקוח מספר פעמים, כשבפעם האחרונה נמלט משני קציני פיקוח שפתחו במרדף אחריו במרכז העיר לאור יום עד שתפסו אותו.
2 צפייה בגלריה
רחוב חובבי ציון פתח תקוה
רחוב חובבי ציון פתח תקוה
מרכז פתח תקוה
(צילום ארכיון להמחשה: מתן דויטש. למצולמים אין קשר לכתבה)

מכתב האישום שהגישה הפרקליטות לבית משפט השלום בעיר בימים האחרונים, עולה כי ביולי 2022 הוצא נגד האיש צו פיקוח זמני שבהמשך הפך לקבוע למשך 4 שנים ולפיו הוא מחוייב לשתף פעולה עם קצין פיקוח וכן נאסר עליו לצרוך אלכוהול או סמים.
אלא שכאמור, האיש ראה בצו ככל הנראה המלצה בלבד, כשבחודשים שלאחר מכן הוא הפר אותו מספר פעמים. כך למשל עולה מכתב האישום כי בפברואר ובספטמבר אשתקד הוא צרך סמים, ובהמשך אותר על ידי שני קציני פיקוח ברחוב מונטיפיורי בשעת צהריים שביקשו ממנו לעצור אך בתגובה הוא ניסה להמלט מהמקום. קציני הפיקוח לא ויתרו ופתחו במרדף אחריו אל מול עוברי האורח ההמומים עד שבסופו של דבר הוא נתפס ברחוב איכילוב. כעת הוא מואשם בשלוש עבירות של הפרת צו פיקוח.

2 צפייה בגלריה
מעצר עבריין מין - תמונת פייסבוק
מעצר עבריין מין - תמונת פייסבוק
עבריין המין לבסוף נתפס
(צילום המחשה: shutterstock)

קראו גם:

אותו נאשם מצטרף לעברייני מין אחרים בעיר שנאשמו לאחרונה בהפרות צווי פיקוח ועבירות נוספות. כזכור, אחד מהם נתפס לאחר ששתה אלכוהול, צרך סמים, סירב לבדיקות לגילוי סם, ואף היה מעורב בקטטה ברחוב הרצל במהלכה תקף שוטר. עבריין מין אחר קפץ מחלון ביתו בחודש ינואר האחרון כשנמלט מקצין פיקוח, ונעצר בהמשך לאחר שעל פי החשד הטריד מינית נערה בת 15 ברחוב קלישר בעיר.