מפחיד: רחלי יפרח, אשת העסקים וכוכבת הרשת הפתח תקואית נשדדה אמש (שני) בחניון ביתה על ידי רעולי פנים, חמושים באקדח וגז פלפל, שלקחו ממנה את שעונה שעלותו מוערכת במאות אלפי שקלים. "מה היה קורה אם הייתי עם הילדים?" היא אומרת.
2 צפייה בגלריה
יפרח ותיעוד מהשוד בחניון ביתה
יפרח ותיעוד מהשוד בחניון ביתה
יפרח ותיעוד מהשוד בחניון ביתה
(צילומים: עמוד הפייסבוק של יפרח, סרטון אבטחה)
אמש (שני) בשעה 19:00 לערך, שבה יפריח לביתה שברחוב פרופסור ישראל ייבין בשכונת נווה עוז מעוד יום עבודה שגרתי, אלא שהיא לא תיארה מה תעבור בדקות שלאחר מכן. "יצאתי מהרכב, ופתאום התנפלו עליי שני אנשים עם אקדח שלוף, כשהם צועקים לי 'רחלי תביאי את השעון!'", מתארת יפרח את רגעי הדרמה. "באותו רגע צעקתי ממש חזק, וניסיתי לברוח אבל הם הפילו אותי לרצפה וניסו לקחת את השעון. הצלחתי להיאבק בהם אבל אחרי זמן קצר הם ריססו עלי גז מדמיע ולקחו אותו. מיד לאחר מכן הם ניסו לקחת גם את הטבעת אבל סגרתי את היד חזק, המשכתי להילחם בהם, הם ניבהלו וברחו עם התיק שלי.



"קמתי מיד, רצתי אחריהם תוך שאני צועקת את מספר הרכב שלהם ומצלמת בנייד, אבל אז ראה את זה אחד מהם שחזר לכיווני, לקח לי את הסלולרי ושבר אותו. מיד לאחר מכן הם עזבו את המקום".
תארי את התחושות באותם רגעים.
"כשהם דרשו את השעון הבנתי מהר מה קורה, אבל אין ספק שנבהלתי מאוד. זו הרגשה לא נעימה".
כיצד פעלת לאחר מכן?
"עליתי מהחניון ליציאה של הבניין כדי לבדוק אולי מישהו ראה אותם. כשהבנתי שלא, הגעתי הביתה ואחיין שלי הזמין משטרה שהגיעה אחרי שעה וחצי. הם הביאו איש מחשבים שלקח מצלמות, ויחד איתו הגיעו מז"פ, חוקר וכו'".
יש לך השערות מי יכל לעשות דבר כזה?
"אין לי השערות אבל זה בטוח מישהו שמכיר אותי ועקב אחרי. אין לי אויבים ברוך השם, לא שידוע לי לפחות".

2 צפייה בגלריה
יפרח עם השעון שנשדד
יפרח עם השעון שנשדד
יפרח עם השעון שנשדד
(צילום: פרטי)

מה עלות השעון שנגנב?
"רכשתי אותו לפני מספר שנים ב 280 אלף שקלים והיום לפי מה שידוע לי הוא שווה חצי מיליון שקל".
מה עובר עלייך מאז אתמול?
"אני בהודיה להשם שאני בריאה והילדים שלי בריאים ולא היו איתי באוטו. אבל אלו בהחלט תחושות לא נעימות. אני לא מבינה איך אישה שחוזרת הביתה מיום עבודה, מחכים לה שני אנשים עם אקדח ועד עכשיו המשטרה לא מצאה כלום? מה היה קורה לו היו יורים בי? אני מקווה שיתפסו אותם והם יתנו את הדין".
קראו גם >>>>
ממשטרת ישראל נמסר: "בעקבות דיווח במוקד המשטרה אודות האירוע, נשלחה ניידת למקום. בהתאם לתנאי הזמן ותעדוף אירועים חריגים, הגיעו שוטרים לזירה במהירות האפשרית, עם הגעתם פגשו במודיעים וערכו סריקות אחר חשודים במעשה שנמלטו מהמקום. המשטרה פתחה בחקירה, גבתה עדויות ואספה ממצאים וראיות בשטח במטרה לאתר ולמצות את הדין עם המעורבים".