תושב פתח תקוה בן 37, שעבד בעסק לשטיפת רכבים ברחוב סלור, החליט לנקום במעסיקו כשגנב ממנו סחורה לאחר שלא קיבל לטענתו תמורה הוגנת לעבודתו. לאחרונה הוא נידון לחצי שנה מאסר על תנאי.
1 צפייה בגלריה
שטיפת מכוניות
שטיפת מכוניות
שטיפת מכוניות
(צילום המחשה: shutterstock)
העובד שהועסק במקום במאי 2019, הגיע באחד הימים בזמנו בשעת צהריים, ומנהל העבודה שילם לו 100 שקלים בתמורה לעבודתו. אלא שבתגובה, הביע העובד את חוסר שביעות רצונו מהסכום שקיבל ואמר למעסיקו: "יבוא יום ואקח את מה שמגיע לי" ועזב את המקום.
אלא שעל פי כתב האישום, אותו "יום" לא איחר להגיע וכבר בלילה שלאחר מכן, הגיע אל בית העסק ופרץ פנימה. לאחר שכשל בניסיון לפתוח את הקופה שהייתה במקום, לקח עימו עכבר מחשב, שני מטענים לטלפון נייד, תיק גב מסוג "אדידס", בקבוקי ווקס לניקוי רכב, מפיצי ריח לרכב, שתי חבילות אוזניות, מעמד לטלפון נייד לרכב וכבל שחור, ועזב את המקום.
קראו גם:
תחילה ביקשה התביעה, כי יוטל על הנאשם, לו 3 הרשעות קודמות על עבירות של איומים והפרעה לשוטר במילוי תפקידו, עונש עד 18 חודשי מאסר בפועל.
אלא ששופט בית משפט השלום דרור קלייטמן, התחשב בתסקירי שירותי המבחן שציינו כי הוא עבר הליך טיפול משמעותי, ובשל העבודה כי הודה במעשיו והביע חרטה גזר עליו שישה חודשי מאסר על תנאי ו-200 שעות שירות לתועלת הציבור.