טרגדיה גדולה: נטלי גליק, פעילה חברתית, מתנדבת מוכרת ומורה לאמנות אהובה משכונת כפר גנים ג' בפתח תקוה, הלכה לעולמה בגיל 50 בלבד לאחר מאבק במחלה קשה. "מאחל לכל אחד אישה כזו", אומר בכאב בעלה אייל.
3 צפייה בגלריה
נטלי גליק ז"ל
נטלי גליק ז"ל
נטלי גליק ז"ל
(צילום: מתוך פייסבוק)

גליק הייתה מורה לאמנות במשך שנים רבות ולימדה בין היתר בשש שנתי אחד העם ובבתי ספר נוספים באזור השרון. במקביל, הייתה בעלת עסק בשם "גליק שיק" לפריטים סרוגים אותם ייצרה בעצמה בעבודת יד ומכרה לחנויות וליחידים. במהלך המלחמה ניצלה את כשרונה הרב ובין היתר יצרה עם תלמידי חטיבת הביניים זאב בהרצליה מיצג "דרום אדום" שהורכב מכלניות סרוגות מבד טול אדום, חוט ניילון וחוט כביסה לבן. "הפרחים עוד ישובו לפרוח, אין דבר כזה שלא", ציינה ברשת החברתית. מותה הותיר את משפחתה, קרוביה ותלמידיה המומים וכואבים.
"נטלי לקחה את המלחמה באופן קשה מאוד", משתף אייל. "היא פעלה רבות למען המפונים והחטופים. בנעוריה התגוררה מספר שנים בקיבוץ מגן שבמערב הנגב ופונה לאחר השבעה באוקטובר. היא אפילו הגדירה את אותה תקופה כ'שנים הכי טובות כנערה'. ללוויה הגיעו מאות אנשים, ביניהם חברים רבים מהקיבוץ.

3 צפייה בגלריה
נטלי גליק ז"ל
נטלי גליק ז"ל
נטלי גליק ז"ל
(צילום: מתוך פייסבוק)

"נטלי הייתה אישה מדהימה, אכפתית, אוהבת, וחמה, שתמיד ויתרה על עצמה בשביל שלוש הבנות שלנו. היא הייתה לביאה אמיתית. אין משהו שהיו מבקשים והיא לא הייתה מתנדבת לעשות, לא רק בשכונה שלנו אלא בכל רחבי העיר. היא גם יזמה בעצמה המון פרויקטים למען החברה כמו למשל עבור ילדים חולים בשניידר. נטלי הייתה צריכה לקבל את פרס מתנדבת השנה. אתן לך דוגמא: הבת של חברה שלנו חלתה בסרטן ובעקבות הטיפולים נשר לה השיער. נטלי ראתה את זה והחליטה לסרוג לה כובעים. זה היה רק לפני כמה שבועות. לא סתם מכל האיברים של נטלי שהיו נגועים, הלב היה נקי ב-100 אחוז. היא הייתה לב ענק".
אמה של נטלי, מינה דולב כתבה ברשת החברתית: "הסיבה שהיה לי עונג לקום בבוקר הלכה לה למקום שכולו טוב. לגן העדן. אוי לי ואבוי".
קארין, בת דודתה ספדה לה וכתבה: "בת דודה יפה שלי, אני לא מעכלת. אנחנו כל כך אוהבות אותך. היית בשבילנו כמו אחות רביעית. זה היה כל כך קצר, כל כך מפתיע, כל כך לא צודק. השארת אותנו מרוסקות ולא מאמינות. לנצח נאהב אותך".

3 צפייה בגלריה
נטלי גליק ז"ל
נטלי גליק ז"ל
נטלי גליק ז"ל
(צילום: מתוך פייסבוק)

דורון קורן, פעיל לשעבר בוועד שכונת כפר גנים ג, בה התגוררה נטלי, ציין: "את נטלי הכרתי למעלה מ 15 שנה. בעלה, אייל, פעיל מאוד בשכונה וכך הייתה גם נטלי. תושבים רבים ליוו אותה אתמול בדרכה האחרונה כי כל אחד הכיר אותה מזווית אחרת.
"נטלי הייתה אישה מהממת, תמיד חייכנית, עם מצב רוח טוב, גומות חן וברק בעיניים. היא הייתה חרוצה, יצירתית, בעלת ידי זהב ועסק מצליח. יחד עם אייל היא הקימה משפחה משובחת לתפארת. הלב שבור והמוח מסרב להאמין".
גם בשש שנתי אחד העם ספדו לנטלי וכתבו: "המומים וכואבים את לכתה בטרם עת של מורתנו האהובה נטלי".
נטלי הותירה אחריה בעל ושלוש בנות.
המשפחה יושבת שבעה בבית המנוחה, ברחוב נקאש 15 פתח תקוה, קומה 5 דירה 17. בין השעות 10:00-14:00 (כולל שישי) ובין השעות 16:00-20:00.
יהי זכרה ברוך.