לא כך תכננה ילדה בת 12 מפתח תקוה את חגיגת בת המצווה שלה: אל המסיבה שנערכה לאחרונה באולם אירועים באזור התעשייה סגולה, הגיע אביה על אף שהפר את מעצר הבית אותו היה אמור לרצות. כשאשתו לשעבר ביקשה לסיים את האירוע ולקחת את בתם המשותפת לביתה, הוא זעם ואיים לרצוח אותה, עד שנעצר על ידי המשטרה אותה הזעיק בעצמו.
2 צפייה בגלריה
בת מצווה
בת מצווה
החגיגה הסתיימה בטונים צורמים
(צילום המחשה: shutterstock)
מכתב האישום שהוגש נגד האיש, עולה כי ימים ספורים לפני אותו אירוע, הגיע האיש לביתה של גרושתו ודרש ממנה לקבל חזרה סכום כסף שנתן לה על מנת לקנות בגדים לביתם לקראת האירוע.
לאחר שצעק לה מלמטה "תביאי לי את הכסף, אני עולה, זה לא ייגמר בטוב", השליכה האישה את הכסף מהחלון. בתגובה אמר לה בן זוגה לשעבר "לא ככה..היום את ז"ל".
בעקבות אותו אירוע, עוכב הנאשם בתחנת המשטרה ושוחרר בתנאים מגבילים, כשבין היתר היה אמור להימצא במעצר בית. בכתב האישום נטען, כאמור, כי האיש הפר את תנאי שחרור כשנכח בחגיגת בת המצווה של בתו שהתקיימה באזור התעשייה סגולה.

2 צפייה בגלריה
בת מצווה
בת מצווה
בת מצווה. אירועים מצערים
(צילום המחשה: shutterstock)

קראו גם:

במהלך הערב, ביקשה האישה לסיים את האירוע ולקחת את ילדת השמחה לביתה, אלא שאז זעם הנאשם ואיים עליה "אני הולך למטבח, אני אקח סכין וארצח אותך", תוך שהוא רץ לעבר מטבח האולם. מיד לאחר מכן יצר האיש בעצמו קשר עם המשטרה ואמר: "תזמין לפה ניידת משטרה דחוף להוציא אותה מהאולם שאני לא ארצח אותה".
בהמשך, הוא נעצר על ידי המשטרה ובימים האחרונים הוגש נגדו כתב אישום בגין הפרת הוראה חוקית ואיומים.