האופנוע של גילי תמיר, תושבת שכונת אם המושבות, עיתונאית, מגישת רדיו ודוקטור לעבודה סוציאלית, נגנב מחניון ביתה. למרות שהעבירה את כל צילומי האבטחה למשטרה, התיק נסגר מאחר ש"טרם אותרו חשודים בביצוע העבירה".

גניבת אופנוע באם המושבות

גניבת האופנוע של תמיר אירעה לפני כשבוע וחצי, בלילה שבין שני לשלישי סמוך לשעה 1:00. בסרטון שתיעד את האירוע, נראים שני חשודים מתקרבים לכלי הרכב ובורחים איתו בתוך כדקה. "בשעה 3:00 לפנות בוקר צלצל אצלי באינטרקום סייר של חברת האיתור שהמערכת שלה מותקנת על האופנוע, ושאל אותי אם כלי הרכב בחנייה. מיד הסתכלתי במצלמות, וראיתי שהוא לא נמצא שם. ירדתי למטה ויחד ניסינו לאתר אותו אך ללא הצלחה.
"בגלל שאני עיתונאית, אני יודעת איך הדברים עובדים ותוך 10 דקות שלפתי את הצילומים של החשודים, ראיתי איפה הם החזיקו את האופנוע בלי כפפות וגם איתרתי את רכב ההסעות שהוריד אותם בבניין. פניתי למשטרה עם תיקיית דרייב מסודרת עם כל הצילומים, כולל שם חברת ההסעות שהופיע על הרכב איתו הם הגיעו והגשתי תלונה אבל במשטרה סגרו בימים האחרונים את התיק מהסיבה שטרם נמצאו חשודים בביצוע העבירה. מה עוד צריך לעשות כדי שיימצאו אותם?".

2 צפייה בגלריה
גילי תמיר
גילי תמיר
גילי תמיר
(צילום: מיכה לובטון)

תמיר מציינת כי זה לא האירוע היחיד באזור בתקופה האחרונה. "להבנתי היו אופנועים נוספים שנגנבו באותו לילה. הם הגיעו ממוקדים לכלים ספציפיים ועובדה שליד האופנוע שלי היה אחד נוסף ובו לא נגעו. לפי מה שאני יודעת עוד, היו בחודשים האחרונים אינספור ניסיונות גניבה מהבניינים שלנו, כשבין היתר ניסו לגנוב לי את הרכב פעמיים וגנבו שלוש מכוניות מהבניין שלי. אני בעצמי הברחתי חוליה שקלטה אותי מגיעה לחניה עם הרכב בשעת לילה.

2 צפייה בגלריה
גניבת האופנוע
גניבת האופנוע
גניבת האופנוע
(צילום: באדיבות גילי תמיר)

קראו גם:

"זו תחושות של חוסר ביטחון, חוסר מוגנות, ויש פחד לרדת למטה בלילה לבד. מהרבה בחינות אני שמחה שישנתי כשנגנב לי האופנוע. תאר לך שהייתה קופצת לי התראה, הייתי יורדת למטה ורואה שני גברים מנסים לגנוב לי את האופנוע בחנייה. כבר היו מקרים".
ממשטרת ישראל נמסר בתגובה: "החקירה נוהלה בהתאם לחומר הראיות בתיק והודעה בהתאם נמסרה למתלוננת".