האירוע החמור התרחש בליל שישי ה- 17.9. מספר צעירים כבני 18 הגיעו בשעת לילה לגינה ציבורית שברחוב נחלת צבי שבמרכז העיר פתח תקוה. באותו זמן שהו במקום מספר צעירים נוספים. שתי החבורות החלו לשוחח, אך במהרה המילים הפכו להקנטות, ומשם הדברים הידרדרו עד לאלימות.
2 צפייה בגלריה
ניידת משטרה
ניידת משטרה
ניידת משטרה
(צילום: רועי אלמן)
"בשלב כלשהו אחד מהם התעצבן והכה את הבן שלי בפניו במכת אגרוף", מספרת אמו של הצעיר שהותקף באירוע באופן קשה. "הבן שלי תפס את ידיו כדי שלא ימשיך להכות אותו אלא שבתגובה התוקף נגח באפו של בני".
כיצד הגיב הבן שלך?
"הם אחזו אחד את השני והתוקף אמר לו 'אני אדקור אותך'. הבן שלי הרגיש שבאמת יש עליו סכין וצעק לחבריו שיפרידו ביניהם ויזמינו משטרה. הבן שלי לא הכה אותו חזרה כי הוא ידע שהוא עלול להסתבך".
איך נודע לך על האירוע?
"המשטרה הגיעה למקום אחרי שהתוקף וחבריו עזבו והם הזעיקו את מד"א. בשעה 2:40 בלילה אני מקבלת טלפון ממד"א שבו מבשרים לי שהבן שלי עם חשד לשברים בפניו וחשד לדימום פנימי. ברקע שמעתי את הבן שלי אומר 'אמא הכל בסדר, הייתי מעורב בקטטה'. בגלל שהוא סובל מבעיה רפואית אסור שיהיו לו דימומים ונכנסתי ללחץ היסטרי. הגעתי למיון בבלינסון ולא הצלחתי לזהות אותו.
2 צפייה בגלריה
הנער שנפצע
הנער שנפצע
הנער שנפצע
(צילום: פרטי)
בעלי בכלל פחד להיכנס למיון. בהמשך התברר לנו שאין שברים ואין דימומים פנימיים, ולמחרת בבוקר הלכנו לתחנת המשטרה. נאמר לנו שהבחור עצור ושחררו אותו למעצר בית של חמישה ימים אבל אני לא יודעת כרגע איפה הדברים עומדים".
האם חוששת שאירועים מסוג זה ימשיכו להתרחש, ואף יחמירו בהיעדר ענישה ראויה. "מנגנוני הענישה חייבים לכבד את עצמם כדי שאנשים לא ייקחו את החוק לידיים. ברוך השם יצאנו מזה בשלום ומזל שזה לא נגמר בדקירה כי הוא איים לדקור והייתה לו סכין", היא אומרת.
ממשטרת ישראל נמסר: "בעקבות תלונה שהוגשה במשטרת ישראל בתאריך 18.09 בגין תקיפה הגורמת חבלה בגינה ציבורית ברחוב נחלת צבי בפתח תקווה, המשטרה פתחה בחקירה ואף עצרה לחקירה חשוד במעשה. החקירה עודנה מתנהלת".
לעדכונים - חדשות פתח תקוה