פחות מ-24 שעות לאחר פיצוץ רימון בשכונת אם המושבות, שוב פיצוץ אדיר גרם לבהלה ברחובות פתח תקוה. היעד הערב (יום ד') היה בניין מגורים בשכונת הדר גנים, שסופג פגיעה שניה בטווח של חודשים בודדים. במשטרה בודקים קשר בין האירועים.
2 צפייה בגלריה
זירת פיצוץ הרימון
זירת פיצוץ הרימון
זירת פיצוץ הרימון
(צילום: דוברות הצלה פתח תקוה)

הפיצוץ הערב אירע באזור השעה 19:00, כאשר רימון הושלך לבניין מגורים ברחוב מנחם בגין וגרם לנזק רב בלובי ולנפגעת חרדה. מדובר ברחוב שהינו ציר ראשי בשכונת הדר גנים ולא מעט אנשים עוברים בו במהלך כל שעות היום. בהלה גדולה נרשמה בקרב התושבים באזור שדיווחו על כך ברשתות החברתיות ובקבוצות הוואטספ.
האירוע הדומה באותו בניין אירע לפני חודשיים בדיוק כשגם אז רימון הרעיד את האזור כולו. לפי גורמים שונים, באותו בניין מתגוררים אנשים המקושרים באופן כזה או אחר לאופק נווה שנרצח בראשון לציון לפני מספר ימים.

2 צפייה בגלריה
אופק נווה
אופק נווה
אופק נווה
(צילום: מתוך פייסבוק)

האירוע הערב מצטרף לאירוע נוסף מהלילה במהלכו הושלך רימון לעבר בניין מגורים בשכונת אם המושבות כחלק ממלחמת העבריינים בעיר.
אם מותו של נווה העלה סימני שאלה בנוגע להמשך האירועים הפליליים בעיר, הרי ש-24 השעות האחרונות לא מביאות בשורה טובה לקראת העתיד לבוא.

קראו גם:

תושב שכונת הדר גנים ופעיל הציבור ירון קדושים ציין: "הטרור הפלילי האלים מעכיר את חייהם של תושבי פתח תקווה. מדובר בתהליך חריג מחמיר ומתגבר גם בסטנדרטים של ערים עם הסטוריה קשה יותר.
"הגיע הזמן שמישהו יעשה משהו אמיתי בענין הזה. אמיתי. מבחינתינו כתושבים, חוץ מפוסטים לא רואים שום תיגבור או פעולות מנע. ועל העיריה מוטלת החובה בראש ובראשונה גם לפעול וגם לייצג אותנו מול הרשויות השונות. זהו תפקידה".
המשטרה חוקרת כעת את שני האירועים וגם האם קיים קשר ביניהם.