במהלך הפגנה שנערכה אמש בסמוך לתחנת המשטרה ברחוב שטמפפר בפתח תקוה, בעקבות עיכובו לחקירה של הפעיל איציק מדינה, שלף עובר אורח את נשקו כלפי אחד המפגינים. תלונה הוגשה במשטרה שחוקרת את האירוע.
1 צפייה בגלריה
האירוע ברחוב שטמפפר פתח תקוה
האירוע ברחוב שטמפפר פתח תקוה
האירוע ברחוב שטמפפר פתח תקוה
(צילום: מתוך ערוץ הטלגרם דניאל עמרם ללא צנזורה)
אמש, עיכבה משטרת ישראל את הפעיל ותושב פתח תקוה, איציק מדינה, לטענתה בעקבות מידע שקיבלה לפיו בכוונתו "לבצע פעילות אלימה". במהלך שהייתו בתחנת פתח תקוה, הגיעו למקום מאות מפגינים שקראו לשחררו ואכן לאחר זמן קצר ובסיום חקירתו שוחרר ללא תנאים.
אלא שההפגנה במקום נמשכה וגררה מספר תקריות אלימות, כשבין היתר כאמור, עובר אורח שלף את נשקו האישי במטרה לאיים על אחד המפגינים ולאחר מכן עזב את המקום. נגד האיש הוגשה תלונה במשטרה שפתחה בחקירת האירוע, ובשלב זה לא ברור מה הוביל לתקרית.
בנוסף, עצרה המשטרה לחקירה נהג רכב, תושב העיר כבן 53, בחשד כי פגע באחת המפגינות. על פי גורמי רפואה המפגינה נפצעה באורח קל ופונתה לקבלת טיפול בבית החולים בילינסון בעיר.

האירוע ברחוב שטמפפר
(צילום: מתוך ערוץ הטלגרם דניאל עמרם ללא צנזורה)

קראו גם:

המחאה נגד המהפכה המשפטית נמשכה גם לתוך הלילה, כאשר ברחבי העיר נתלו שלטים נגד חבר הכנסת מהליכוד וחבר המועצה עד לא מכבר, חנוך מילביצקי שידוע בפעולותיו לטובת הרפורמה.
בין היתר נכתב "בושה לליכוד, כאן גר משיחיסט" ובמודעה דמוית פשקוויל נכתב "משהו רע קרה בפתח תקוה. נשות העיר החסודות בחרדה, אדם בשם חנוך מילביצקי הנחזה להיות חבר יש עתיד התפקד לליכוד ועבר לעשות הרע בעיני העם".
בעקבות האירועים הללו, ביצעו חוקרי תחנת פתח תקוה בחקירה, וביצעו פעולות חקירה מורכבות עד לחשיפה תוך פחות מיממה של זהות החשוד - תושב פ"ת בשנות ה-60 לחייו ומעצרו לחקירה.
בתום חקירה, שוחרר החשוד למעצר בית ואקדחו נלקח, כאשר רישיון הנשק ייבחן בהמשך בהתאם.