הורים לתלמידי חינוך מיוחד בפתח תקוה טוענים כי נהג ההסעות שמסיע את ילדיהם מתנהג כלפיהם בצורה לא נאותה, מזלזל בהם ואף מכנה אותם בכינויי גנאי, כשבין היתר קרא לאחד מהם "שמן".
2 צפייה בגלריה
נהג הסעות - תמונת פייסבוק
נהג הסעות - תמונת פייסבוק
נהג הסעות
(צילום המחשה: shutterstock)
"הנהג מזעזע את הילדים שלנו ומכניס אותם לחרדות", אומרים ההורים. בחברת ההסעות טוענים כי בעקבות התלונות הוחלף הנהג.
הילדים לומדים בבית ספר יסודי בשכונת אם המושבות ומגיעים בעזרת ההסעה בעיקר ממרכז העיר ומזרחה.
לאחרונה החלו הילדים להציף את הבעיות בפני הוריהם. "לפי מה שהבנו מהילדים, הנהג מקלל אותם, קרא לאחד מהם 'שמן' וסוגר את הדלת באגרסיביות. אלו ילדים עם התנהגות שונה וכנראה שהיא לא באה לו בטוב.
"המחנכת ניגשה לדבר בעצמה עם הנהג וגם היא זכתה ליחס מזלזל. פנינו לעירייה, אמרו לנו שזה בטיפול ואנחנו מחכים לעדכון".

2 צפייה בגלריה
בתנאי צפיפות, ועם סייעת אחת בלבד
בתנאי צפיפות, ועם סייעת אחת בלבד
ההורים מתלוננים על היחס של הנהג לתלמידים
(צילום אילוסטרציה: ShutterStock)

הורה אחר הוסיף: "מדובר בילדים שגם ככה צריכים תשומת לב מיוחדת, והנהג המדובר פשוט חסר סבלנות. ברמות. הוא יורד על ילדים ומגדף אותם. לקרוא לילד 'שמן'? אסור לילד לדבר ככה, קל וחומר לאדם מבוגר ובטח לא נהג שאמור להסיע ילדים ולהביא אותם בבטחה ובצורה נעימה לבית הספר.
"התחושה שלי היא שאני מפקיד את הדבר הכי יקר לי בידי מישהו שלא בטוח שהייתי רוצה שיביא אותו לבית הספר. המזל הוא שבינתיים יש בהסעה מלווה מקסים שאנחנו סומכים עליו, אבל אנחנו רוצים ופועלים להחלפת הנהג".

קראו גם:

מעיריית פתח תקוה נמסר: "מערך ההיסעים בעיריית פתח תקוה פועל באופן מוקפד ליציבות קווי הסעה במציאות של מחסור כלל ארצי בנהגים. מבירור מול הנהג והמלווה עולות טענות הפוכות על מעשי וונדליזם בהסעה. יחד עם זאת, הטענות הובאו בפני הנהג במעמד שימוע והנהלים חודדו בפניו. גורמי הרשות עוקבים אחר הנושא וככל שיהיה צורך בהתערבות נוספת לא נהסס מלעשות זאת".
מחברת ההסעות נמסר בתגובה כי הנהג המדובר הוזז מהקו של בית הספר ולא יסיע יותר את הילדים.