בשורות רעות בחזית הקורונה: שני תושבי פתח תקוה, יפית סלאמה וגבריאל טסה, הלכו לעולמם לאחר מאבק בנגיף הקטלני. ראש העירייה, רמי גרינברג ספד להם ואמר: "הקורונה הורגת. היא לא פוסחת על אף אחד".
2 צפייה בגלריה
יפית סאלמה
יפית סאלמה
יפית סאלמה
(צילום מתוך הרשת החברתית)
"יפית סלאמה היקרה בשנות הארבעים לחייה, שהתפללנו להחלמתה ממחלת הקורונה לצערנו הכבד נפטרה מהמחלה. גבריאל טסה עובד עירייה מסור במשך שנים רבות, גם חלה בקורונה וכולנו התפללנו לרפואתו ולצערי גם התבשרנו שהוא נפטר . יהי זכרם ברוך, משתתף בצערם הכבד של המשפחות", כך הודיע ראש עיריית פתח תקוה, רמי גרינברג, בעמוד הפייסבוק שלו הבוקר (רביעי) את הבשורה המרה.
גרינברג הוסיף ואמר: "לצערי הם לא השניים היחידים. יש נפטרים רבים ועל כולם אנו בוכים ודואבים ומנחמים את המשפחות השבורות".
קראו גם:
על הדברים הללו הדגיש שוב ראש העירייה והזהיר את הציבור: "חייבים להישמע להנחיות: לא לצאת מהבית שלא לצורך. מסכות. מרחק. שמירת היגיינה. תפנימו ותיישמו. אל תשחקו עם החיים שלכם ושל היקרים לכם".
יפית סלאמה, בת 45 במותה, הייתה בעלת חנות עוגיות עיראקיות בשוק העירוני. היא הותירה אחריה תאומות בנות 16 ובן, בן 21.
בני משפחתה של סלאמה, שהייתה מאושפזת מספר שבועות במצב קשה, נאלצו להתמודד עם הבשורה המרה, ואבי מור אחיה ספד לה בפייסבוק וכתב: אחותי היקרה הלב בוכה ...הלב שבור....עזבת אותנו קשה לעכל. איך איבדנו אחות כל כך מיוחדת צדיקה תמימה וטהורה...דאגת לכולם שכולם יהיו בסדר ..התפללנו יום ולילה שיקרה נס שתירפאי ותצאי מבית חולים ...צער וכאב גדול היה לשמוע את הבשורה המרה. נזכור אותך לעולמים. תהיה נשמתך צרורה בצרור החיים בגן עדן אמן".
הלווייתה תתקיים היום (רביעי 7.10) בשעה 16:00 בבית העלמין ירקון שער פתח תקוה. יושבים שבעה בבית המנוחה לפי הנחיות משרד הבריאות.
2 צפייה בגלריה
גבריאל טסה
גבריאל טסה
גבריאל טסה
(צילום: מתוך פייסבוק)
גבריאל טסה היה פנסיונר של עיריית פתח תקוה, עבד בעבר באגף השומה. אהוד בן יהודה, תושב שכונת שעריה וחברו של טסה ז"ל ספד לו וסיפר: "גבריאל היה אחד מסמלי עובדי העירייה ותושב מוכר בשכונת שעריה שבנה את עצמו בעשר אצבעותיו. היה אדם מאוד אכפתי ומעורב בחיי הקהילה. איש נחמד, חברותי, נאמן למשפחתו, עזר תמיד שהיה צריך והלוואי וירבו אנשים כמותו". 
לעדכונים נוספים - חדשות פתח תקוה