גבר בן 44, תושב פתח תקוה, חשוד שהתפרע אתמול (שבת) ופגע במציל בבריכת כפר מעש לעיני מאות מתרחצים ביניהם ילדים קטנים, ובהמשך עוכב לחקירה.
על פי עד ראיה שהיה נוכח במקום, תושב פתח תקוה אף הוא, החשוד במעשה ככל הנראה כעס על המציל שהעיר לילדים שקפצו למים. בתגובה, החל להתפרע, לאיים בהשלכת כסאות, ואף הכה את המציל בעצמו עד שהגיעו כוחות שיטור למקום ועיכבו אותו לחקירה.
1 צפייה בגלריה
(בריכת כפר מעש. למצולמים אין קשר לכתבה. צילום ארכיון להמחשה: אייל עצמון)
"ישבתי עם הילדים בדשא ופתאום התחלנו לשמוע צעקות", מספר עד הראיה שנכח במקום עם ילדיו.
"ראיתי שמוציאים ילדים מהמים כדי שלא ייחשפו לכל האלימות. הבחור פשוט רדף אחרי המציל סביב כולם, הרים כסאות ומכל הבא ליד. היו אנשים שניסו להפריד בינו לבין המציל אבל הרוב פחדו והלכו הצידה.
"המציל בסך הכל עובד כדי להציל אותנו, אבל אותו בחור כנראה היה שתוי כמו לא מעט מתרחצים שבאים לבריכה ו'מתדלקים', ופשוט היה באמוק. גם כשהשוטרים כבר תפסו אותו הוא אמר 'תעצרו אותי כי אני הולך לרצוח אותו'".
קראו גם:
מה עובר לך בראש כל הזמן הזה?
"זה פשוט מפחיד. ראיתי סרטים של ה'ישראלי המכוער', אבל שאתה רואה את זה בעיניים אתה מבין שמישהו ממש יכול לאבד את חייו. שאני מביא ילדים לבריכה והם נחשפים לאלימות זה פוגע בנפש שלהם, והיו שם ילדים וילדות שבכו. הילדים שלומדים במסגרות חינוך הכי טובות בסוף מגיעים למקום כזה ונוצר אצלם סוג של טראומה".
ממשטרת ישראל נמסר כי: "בעקבות דיווח שהתקבל במוקד 100 אודות קטטה בבריכת שחייה בכפר מעש, המשטרה פתחה בחקירה. עוכב לחקירה אחד המעורבים (תושב פ"ת בן 44), נגבו עדויות ונאספו ראיות".
מבריכת כפר מעש סירבו להתייחס לאירוע.