אבל כבד: אביחי שרעבי, מהדמויות המוכרות של שכונת מחנה יהודה הלך לעולמו בסוף השבוע ממחלת הקורונה כשהוא בן 77, ימים ספורים לאחר שקיבל את מנת החיסון השנייה נגד הנגיף.
2 צפייה בגלריה
אביחי שרעבי ורעייתו
אביחי שרעבי ורעייתו
אביחי שרעבי ורעייתו
(צילום: באדיבות ניסים קלדרון)
אביחי אובחן כחולה עוד בטרם חלפו הימים הדרושים ממתן החיסון השני ועד להפיכתו ליעיל. "כנראה שהוא קיבל את החיסון השני בלי שידע שנדבק", אומר גיסו, ניסים קלדרון המוכר כהיסטוריון הפועל פתח תקוה.
"הוא הגיע לטיפול פיזיותרפיה בקניון כיכר העיר שברחוב שפיגל ולאחר מספר ימים הוא עודכן כי נחשף באזור לחולה מאומת, וככל הנראה נדבק ממנו.
"הוא התחיל להרגיש לא טוב ותוך זמן קצר אושפז. בהתחלה הנשימו אותו ותוך פחות משבוע קרסו כל המערכות והוא נפטר. במקביל גם אשתו מלכה נדבקה אבל בינתיים היא התאוששה. כואב שבני המשפחה לא יכלו להיות לצידו ברגעיו האחרונים, ולמעשה בהלוויה שתיערך היום (ראשון) הם יראו אותו בפעם הראשונה מאז אושפז".
2 צפייה בגלריה
אביחי שרעבי ורעייתו עם ניסים קלדרון
אביחי שרעבי ורעייתו עם ניסים קלדרון
אביחי שרעבי ורעייתו עם ניסים קלדרון
(צילום: באדיבות ניסים קלדרון)
אביחי היה יהלומן בבורסה ברמת גן במשך שנים רבות, אהד את הפועל פתח תקוה והפועל מחנה יהודה וכאמור היה בין הדמויות המוכרות בשכונת מחנה יהודה. "אביחי היה מסור למשפחה בצורה לא נורמלית", מוסיף קלדרון. "הוא דאג לאחותי לאורך למעלה מ-50 שנות נישואיהם, דאג לילדים ופינק את הנכדים. גם לאחרים עזר המון, ואני זוכר שהיה קונה ירקות במרכז העיר ומחלק אותם לתושבים שהיו נוברים בפחים. תשמרו על עצמיכם, תשמרו על המשפחות שלכם. אנשים אומרים 'לי זה לא יקרה' והנה זה קורה. זה לא פשוט ועצוב מאוד".
קראו גם:
אמיר, בנו של אביחי, ספד לו ברשת החברתית וכתב "אבא שלי האהוב הלך היום (שישי) לעולמו. מחלת הקורונה גמרה לנו אותו בשבוע וחצי. אין מילה בעולם שתוכל להביע את הגעגוע העז שאנחנו חשים. את השבוע האחרון בחייך אולי העברת לבד בלי המשפחה, אבל לנצח נזכור את האיש הטוב, החייכן, השטותניק, ומלא החמלה שהיית. אוהב אותך לנצח אבא שלי".
אביחי הותיר אחריו אישה, שני ילדים וארבעה נכדים.
יהי זכרו ברוך.