תושב פתח תקוה נעצר בשבוע שעבר בחשד כי איים על מזכירה רפואית במרפאת קופת חולים כללית בעיר, לאחר שלא היה שבע רצון מהטיפול אותו קיבלה אימו.
1 צפייה בגלריה
ניידת משטרה
ניידת משטרה
ניידת משטרה
(צילום המחשה: shutterstock)
מתיק החקירה עולה כי בשבוע שעבר שהה החשוד במרפאה, ומאחר ולא היה מרוצה מהטיפול אותו קיבלה אימו במקום, צעק על המזכירה הרפואית במקום "סנדלרים", ומיד לאחר מכן החל לגדף אותה, וצילם אותה תוך שהוא הולך בעקבותיה.
החשוד עזב את אזור הדלפק אך המשטרה שהוזעקה למקום איתרה אותו. על פי הנטען, רופאה שהייתה במקום הציעה שהחשוד יתנצל בפני המזכירה אך בתגובה הוא החל לצעוק ולהתלהם ולכן השוטרים קיבלו החלטה לעכבו לתחנה.
קראו גם:
בדיון להארכת מעצרו, הכחיש החשוד כי איים על המזכירה וטען כי אמר לה שהוא יטפל בזה שלא העניקה לו ולאימו שירות בכך שיפנה להנהלה שמעליה. "היא 'כיסתחה' את עצמה", אמר החשוד. "הלכה בלי תג, לא הסכימה להגיד את השם שלה. היא עובדת ציבור. לא נגעתי בה...השוטר שבא עם הכובע הזה, ישר תפס צד".
שופטת בית משפט השלום בפתח תקוה, אופיר כתבי-ריבלין קיבלה את בקשתה של עורכת דינו של החשוד ושחררה אותו בתנאים מגבילים, כאשר החשוד הורחק מהמרפאה ומהמתלוננת למשך 10 ימים.
משירותי בריאות כללית נמסר בתגובה: "מדובר במטופל שנקט באלימות כלפי עובדת בריאות, והמקרה נמצא בחקירת משטרה. אנו מגנים ומוקיעים כל ביטוי של אלימות כלפי עובדי בריאות. אין ולא יכולה להיות הצדקה לכאורה להתנהלות אלימה כלפי עובדי מערכת הבריאות".