יוצאים לדרך: היום (שלישי) קיים ראש העירייה רמי גרינברג ישיבה עם נציגי נתיבי איילון ונציגי אגף התנועה במינהל הנדסה, בנושא פרויקט "מהיר לעיר" בדרך יצחק רבין בפתח תקוה.
2 צפייה בגלריה
דרך רבין פתח תקוה
דרך רבין פתח תקוה
דרך רבין פתח תקוה
(צילום: דוברות עיריית פתח תקוה)
במהלך הפגישה סוכם על תחילת עבודות כבר בימים אלה לשדרוג דרך רבין, לכל אורכה. במסגרת העבודות ישודרג מערך התחבורה הציבורית בכביש תוך יצירת נתיב לתחבורה ציבורית לכל כיוון.
בנוסף ייסלל שביל אופניים, יוצבו תחנות אוטובוס מתקדמות, יחודשו המדרכות ויחודשו התשתיות. לבקשת התושבים ייסלל אספלט שקט לאורך הכביש וזאת על מנת לצמצם באופן משמעותי את רעש הנסיעה.
2 צפייה בגלריה
מבט על דרך רבין פתח תקוה
מבט על דרך רבין פתח תקוה
מבט על דרך רבין פתח תקוה
(צילום: דוברות עיריית פתח תקוה)
ראש העירייה, רמי גרינברג: "היום אנו עושים צעד נוסף לקראת ביצוע התחדשות כביש רבין, חידוש התשתיות וסלילת שביל אופניים וכמובן סלילת נתיב תחבורה ציבורית לכל כיוון. דרשנו אספלט שקט לאורכו של הכביש וזאת על מנת להפחית את הרעש לטובת התושבים הגרים בסמוך והנהגים, ואנו ממשיכים בשיפור מערך התחבורה בעיר כמו גם שיפור הכבישים.
"נתיב מהיר שישמש רק את נוסעי התחבורה הציבורית יקל על הנוסעים ויקצר את משך הנסיעה באופן משמעותי. אנו נמצאים בשיאה של מהפכה בתחום התחבורה הציבורית בעיר ונתיב תחב"צ בכביש רבין שהוא כביש מרכזי מהווה תוספת משמעותית לשיפור מערך התחבורה הציבורית שלנו".
הפרויקט מבוצע ע"י משרד התחבורה ועיריית פ"ת באמצעות חברת נתיבי איילון.