בעקבות לחץ התושבים: הפארק הגדול בפתח תקוה ע"ש יצחק אוחיון ייפתח מחדש החל ממחר (רביעי, 7.10), כרגע באופן חלקי עבור תושבי שכונת נווה גן בלבד.
1 צפייה בגלריה
(הפארק הגדול בפתח תקוה. צילום: מתוך אתר עיריית פתח תקוה)
כזכור, בחודשים האחרונים ובמיוחד עם תחילתו של הסגר השני הלכו וגברו קולות התושבים שקראו לפתוח את הפארק הגדול מחדש לאחריו ששעריו נסגרו עוד בימי הסגר הקודם.
סגירת הפארק בתקופה זו, שיחד איתו נסגרו פארקים וגנים ציבוריים נוספים ברחבי העיר, הינה בניגוד להקלות משרד הבריאות המאפשרות שהיה במקומות אלו כל עוד המרחק לא עולה על 1,000 מטרים ממקום המגורים.
בעקבות הטענות הרבות החליט ראש העירייה לפתוח את הפארק, בשלב זה לתושבי שכונת נוה גן המתגוררים במרחק של מתחת לקילומטר ממנו.
קראו גם:
בהודעה שפרסם ציין: "בעקבות בקשות תושבים החלטתי לפתוח את הפארק הגדול ע"ש אוחיון החל ממחר בבוקר, לטובת תושבי השכונה בלבד שגרים עד 1,000 מטר מהפארק. רק השער שנמצא בפינת גרינשפן הרב מלכה יהיה פתוח וכמובן הגישה רק ברגל. מי שיכול להגיע עם המרחק מתבקש לעשות זאת עם מסיכה ולא להתקהל ולשמור על הניקיון".
בהמשך הודעתו הוסיף גרינברג: "אין להפיץ הודעה זו מעבר לאנשים הרלבנטיים כאן שאכן יכולים להשתמש בהתאם למגבלות".
בעירייה הסבירו כי יאכפו נושא זה "בדומה לשאר מבצעי האכיפה שנעשים בכל העיר ובכל הפרמטרים בעזרת מערך מקיף שמנוהל ע"י מכלול הביטחון והאכיפה ברחוב קארו. מכלול זה בין היתר מפעיל גם משל"ט מצלמות, סיירות אופנועים, שיטור עירוני, פיקוח רב תכליתי ומתנדבים".