בדיון שהתקיים אתמול בבית משפט השלום בפתח תקוה בעניינה של לירז תפארת נתן, הסייעת מהגן של כרמל מעודה, נשאל עורך דינה של נתן קובי פלומו האם היא מודה או לא מודה וענה כי לא מודה בטענות כתב האישום.
1 צפייה בגלריה
לירז תפארת נתן בבית המשפט
לירז תפארת נתן בבית המשפט
לירז תפארת נתן בבית המשפט
(צילום: באדיבות ההורים)
פלומו הפתיע וציין כי נתן לא תעלה להעיד בשלב זה אלא רק בשלב הבא במידת הצורך.
הפרקליטה, עו"ד איריס פקר, סיכמה את הדיון בכך שבשימוע שהתקיים עם הנאשמת התקבלו טענותיו של עורך הדין ולכן הוחלט להיצמד לסרטונים ולנהל את התיק בבימ"ש השלום ולא המחוזי.
עוד ציינה פקר כי הנאשמת הועסקה על ידי כרמל מעודה בעלת הגן והיתה אחראית על הקטינים בעת עבודתה.
עו''ד פקר טענה כי התיק מבוסס כולו על סרטונים ולא כפי שמנסה ההגנה לומר. התביעה סיכמה בכך שמבקשת לאור הסרטונים שמוכחים את עבירותיה של הנאשמת להרשיעה בסעיפים כפי שהובאו בכתב האישום. הכרעת דין נקבעה ל-12.4.
קראו גם:
יוסי חברה, אבא של ילדה מהגן: "שוב הסנגור מנסה להפחית מחומרת מעשיה של לירז בכל מיני טענות מופרכות כי לא יזמה או לא היתה בכל הסיטואציה. העובדה היא שהבת שלי פוחדת ממנה עד היום, הבת שלי הורעבה על ידי לירז.. היא זוכרת בדיוק מה היא עשתה לה. זה שהיא עדיין כופרת בהאשמות מוכיח כי היא עדיין מסוכנת ויש להרשיע אותה בכל העבירות שהיא מואשמת שלדעתי גם ככה מקלות.. ראוי שהיא תיקח אחריות, תודה ותסיים את הסבל שנגרם לנו ההורים בכל דיון ודיון עם דבריו של עורך דינה. כנראה שנצטרך להסתמך על שיקול ביהמ"ש ומקווים שיעשה צדק עם הילדים שלנו".