במהלך השבת נרשמו שני אירועים חריגים שטופלו ע"י סיירי השיטור העירוני. ביום שישי לקראת חצות דווח על אירוע תקיפה בבנק הפועלים ברח' חיים עוזר. אחרי סריקות שנערכו במקום אותרו ועוכבו מספר חשודים בתקיפה.
1 צפייה בגלריה
זירת האירוע
זירת האירוע
זירת האירוע
(צילום: עיריית פתח תקוה)
בנוסף, זמן קצר לאחר מכן, צוות השיטור העירוני עיכב אדם לבדיקה שגרתית אשר הראה סימנים מחשידים. במהלך הבדיקה החשוד פתח במנוסה וסיירי מרכז העיר הצליחו להדביק אותו ולעכבו. במסגרת התשאול הראשוני התברר כי החשוד היה גם מעורב באירוע התקיפה בבנק.
באירוע אחר, אמש, בשעה 02:40 בלילה, במהלך סיור שגרתי בשכונת הדר גנים, הבחינו שני סיירי אופנועים של אגף הבטחון העירוני, באור הדולק ממבנה עירוני שמשמש תנועת נוער. הסיירים עצרו להסתכל וראו חלון פרוץ. עם כניסתם למבנה, שמעו הסיירים קולות וראו קבוצה של נערים יושבים, שותים ועוד.
הצעירים נתפסו ע״י צוותי השיטור והסיירים, נרשמו דוחות ותוגש תלונה למשטרה על התפרצות וגרימת נזק לרכוש ציבורי.
ראש העיר רמי גרינברג "חייבים לכבד את הכללים, הנהלים והחוקים ששומרים על כולנו. לא נאפשר פגיעה בציבור ובבריאותו ואני מודה לצוותי השיטור העירוני על העירנות שגילו ועל שמירת הסדר במרחב הציבורי. בזמן שכולנו ספונים בבתים, השיטור העירוני ומשטרת פתח תקוה ימשיכו לסייר באופן מתוגבר ברחבי העיר ויוודאו כי הסדר הציבורי והוראות משרד הבריאות נשמרים".