זעם בקרב הורים לתלמידים בבית הספר מעלות חיים, אליו צפויים להגיע מחר (רביעי, 16.9) תושבים רבים כדי להיבדק.
1 צפייה בגלריה
בדיקת קורונה במקיף ו'
בדיקת קורונה במקיף ו'
בדיקת קורונה
(צילום המחשה: הרצל יוסף)
לטענתם, בעוד ראש העירייה התחייב כי הן לא יבוצעו בתוך כיתות הלימוד, הם עודכנו על ידי המנהלת כי הבדיקות ייערכו בשתי כיתות א'.
כזכור, ביום שני השבוע הוציאה עיריית פתח תקוה הודעה על מערך בדיקות קורונה ברחבי העיר עבור התושבים.
בין היתר צויין כי היום (רביעי) יתקיימו בדיקות בבית הספר מעלות חיים ברחוב אונטרמן (שכונת כפר אברהם) בין השעות 15:00-22:00.
קראו גם:
במהלך שיחה שניהלו הורים מבית הספר עם ראש העירייה רמי גרינברג, טען האחרון כי "מדובר בבדיקות שנעשות לא בתוך הכיתות, בצורה מסודרת, מאורגנת, ובבוקר לפני שבאים התלמידים יתבצע חיטוי וזה הכל, זה לא אמור להפריע".
אלא שזמן קצר לאחר מכן קיבלו ההורים הודעה ממנהלת בית הספר בה טענה כי "מוקצה רק אזור/חלל אחד- חלל בנות א' (רק 2 כיתות- א' 5, א' 1) וחלל אחד שבינהם".
מספר הורים לתלמידים בכיתות אלו הביעו תרעומת לנוכח ההודעה. "אחת מהכיתות היא כיתה קטנה שאמורים ללמוד בה גם בסגר", מציין אחד האבות. "נגיד ואין ברירה, אם כבר עורכים בדיקות בתוך בית ספר אז למה בתוך כיתות? ואם בתוך כיתות אז למה בכזו שאמורים להמשיך ללמוד בה גם בסגר? הבדיקות יביאו איתן מאות תושבים אם לא יותר, חלקם עם קורונה, שיגעו בדברים וביום חמישי הבת שלי אמורה ללמוד שם. אני לא אשלח אותה במצב הזה".
מלשכת דובר העירייה נמסר: "לאור פעילות ראש העיר בנושא, מתקיים בימים אלה מערך בדיקות רחב אשר בעזרתו יהיה ניתן לנטר את החולים ולמנוע את שרשרת ההדבקה ומקרי מוות. נכון לעכשיו קיים ביקוש רב לבדיקות שמתבצעות בדרייב אין בספורטק סגולה וכתוצאה מכך מורגש עומסי תנועה באזור.
"בנוגע לבית ספר מעלות חיים, הוחלט כי הבדיקות במקום יבוצעו החל מהשעה 17:00 (שאין תלמידים בבית הספר) ולאחר מכן יבוצע חיטוי יסודי. מדובר במערך בדיקות שהוקם רק לטובת בריאות התושבים וזאת בהמשך לעלייה המדאיגה בהיקף התחלואה בעיר".