דקל-חיים גדיס, תושב ראש העין, הלך ביממה החולפת לעולמו. זאת לאחר שלפני תשעה ימים נפל מפיגום במהלך עבודתו ברחוב יהושע בן-נון.
2 צפייה בגלריה
דקל-חיים גדיס ז"ל
דקל-חיים גדיס ז"ל
דקל-חיים גדיס ז"ל
(צילום: פרטי)
קראו גם:
במשטרה הודיעו הבוקר כי "ב-10.8.20 התקבל במשטרת ישראל דיווח על נפילת פועל מפיגום בראש העין. הפועל, מראש העין, פונה לקבלת טיפול רפואי לבית החולים בלינסון כשמצבו הרפואי מוגדר קשה ואתמול בלילה נקבע מותו בביה"ח. נסיבות האירוע נבדקות".
בשעה 16:30 תצא ההלוויה מבית הורי המנוח (רחוב ג'ון קנדי 55 ראש העין) לבית העלמין המקומי.
דקל-חיים (31.5) הותיר אחריו אישה ותינוקת בת כמה חודשים. הבשורה על מותו הביאה צער גדול והתקבלה בתדהמה בקהילת ראש העין. מכרה של דקל-חיים אמרה בעצב ל'מיינט ראש העין' כי "הוא היה אחד האנשים הטהורים ביותר שהכרתי בחיי. אנשים כאלו כבר לא מייצרים היום".
אחותו נוי, פרסמה אמש פוסט כואב ברשת החברתית. "היינו שם כולם, סביב מיטתך", כתבה והוסיפה: "התפללנו ובכינו עד שנעתקה נשמתנו. לא עזבנו אותך לרגע. ראינו איך אט אט המדדים יורדים, ואיך הלב מפסיק לפעום. ואיתך גם אנחנו נפלנו נשברנו התרסקנו.
2 צפייה בגלריה
הפוסט מהרשת החברתית
הפוסט מהרשת החברתית
הפוסט מהרשת החברתית
(צילום מסך)
"המוניטור כבה ואיתו גם ליבנו כבה. הלב שמשלים ומאיר את הבית החזיר נשמתו לבורא. האדם הצנוע, הביישן, המופנם, החייכן, האופטימי. ועוד הרבה מידות טובות - כבר איננו. רק רוצה להגיד דקל-חיים תודה.
"תודה שהבאת לי אחיינית מושלמת. תודה על שלימדת אותי אחווה ורעות מהי. תודה על 24 וחצי שנים של שמחה וצחוק לצידך. תודה על היותך שם בשבילי ולכולם בכל רגע ודקה. תודה על האמונה שלך שהפיצה אור גם להרבה אחרים. תודה על ילדות מושלמת לצידך. תודה על הדאגה,ועל האכפתיות שמאפיינת אותך. תודה על העזרה,ותודה על כל הרגעים היפים לצידך. פשוט תודה לך על היותך אתה. זכיתי באח מושלם.
"כואב לי ושורף לי בלב שאתה לא ההווה שלי והעתיד שלי יותר אלא רק בתפילות ובמחשבות. השארת בעולם הזה בור. ואי אפשר למלא את החסר. כי כמוך יש רק אחד, יחיד ומיוחד. דקל-חיים. מבטיחים לשמור לך על הקטנה שאתה כל כך אוהב ובטח מתגעגע. היא ההמשך שלך וההמשך שלנו. תודה לכם אנשים יקרים שהתפללתם לרפואתו והצלתו. לבורא עולם יש תוכניות אחרות בשבילו. כל המשפחה מתגעגעים כל כך".
כל העדכונים - חדשות ראש עין