מחר (יום ג' 8.9 בשעה 09.00) צפוי להיערך בבית המשפט המחוזי בלוד דיון בעניינה של כרמל מעודה, אודות תנאי מעצר הבית ובקשתה לצאת לעבוד. הדיון ייערך בנוכחות מעודה.
1 צפייה בגלריה
(כרמל מעודה. צילום: מתוך אתר ynet)
לפני כשבוע ביקשה כרמל מעודה אישור לצאת לעבוד בעת שהייתה במעצר הבית ולאחר מחאה רחבה ברשתות החברתיות של הורים לילדי הגן ופעילים חברתיים, הגיב עורך דינה כי הם מושכים את הבקשה.
בפועל התברר להורים כי הבקשה לא נמשכה והדיון מחר יכלול גם את הבקשה לצאת לעבוד לצד הבקשה להקלה בתנאי מעצרה לשעות התאווררות.
ניקול דניאל: "פשוט בדיחה שכרמל מעודה מבקשת להתאוורר ממעצר הבית שלה ואף בשיא חוצפתה לצאת לעבוד מאחר והיא קרסה כלכלית. הילדים שלנו לא התאווררו אף לא לדקה ממעשיה וכל מטרתה בניהול גן היה תאוות בצע.
"לא מגיעה לה דקה של הקלה וראוי שתיקח אחריות ופשוט תקבל את תנאי המעצר הקיימים שגם הם לדעתי לא מספיק חמורים מאחר ומקומה בנווה תרצה. אני לא מצליחה להבין איך רגע לפני הדיון טענות מקדמיות ב 16.9 בו יוצגו סרטונים, עדי תביעה ומעשיה יעלו סוף סוף לדיון בוחר עורך דינה להעלות את הבקשה הזו ומתקיים דיון בנושא. אני מאוד מקווה שביהמ"ש יפסול את בקשתה המגוחכת והסאגה הבלתי פוסקת של המשפחה הזו".
קראו גם:
יוסי חברה: "פעם אחר פעם אנחנו מגלים כמה לכרמל מעודה אין גבולות. לבקש לצאת לעבוד והקלות בתנאי מעצר זו פשוט בדיחה. מעודה מואשמת ב-18 סעיפי התעללות ואני ראיתי עוד מאות סיטואציות בסרטונים שלא נכנסו לכתב אישום. אני אומר זאת שוב, כל מי שיחשוב להעסיק אותה שיידע שאנחנו לא נניח לו לרגע ובדרכנו החוקית נמחה ונפגין לאורך כל זמן עבודתה. מדובר פשוט בבדיחה לא מוצלחת ואני מקווה מאוד שביהמ"ש יפסול את הבקשות המופרכות הללו מחר".