זה לא היה רחוק מאסון: ביום שלישי האחרון, יצא תלמיד חטיבת הביניים גוונים בראש העין מבית הספר ועמד לעלות על קו 9 של חברת אפיקים בדרכו הביתה.
1 צפייה בגלריה
ידו המגובסת של הילד
ידו המגובסת של הילד
ידו המגובסת של הילד
(צילום: פרטי)
אלא שאז, דלת האוטובוס נסגרה על רגלו כשגופו נותר מחוצה לו. רק לאחר מספר רגעים, כשהחל בנסיעה, ולאחר שהעירו את תשומת ליבו לרגלו של הנער, פתח הנהג את הדלת כשהתלמיד נופל על הקרקע והמשיך בנסיעה. באורח נס האירוע הסתיים ביד שבורה בלבד.
אמו של הנער מספרת: "הוא צלצל אליי, סיפר לי מה קרה ואמר שנחבל ביד. מיד יצאתי מהעבודה לאסוף אותו. נסענו לקופת החולים ומשם לבית החולים שניידר, שם אבחנו לו שבר ביד".
מה עבר לך בראש ברגע שהוא יצר איתך קשר?
"נלחצתי, אבל הלחץ התגבר דווקא מאוחר יותר שהבנתי מה היה יכול לקרות. הנהג פתח את הדלת, הבן שלי נפל והוא המשיך בנסיעה בלי לעצור ולבדוק מה קורה איתו. כאילו עף לו איזה דף מהחלון. באורח נס זה נגמר 'רק' עם שבר ביד".
אני מניח שפנית לחברת אפיקים בעניין.
"כמובן. האמת שעד למחרת לא חזרו אליי עם תשובות בנוגע לאירוע. בלית ברירה העלתי פוסט בנושא ברשת החברתית, כי אני לא אוהבת לעשות את זה ובאמת לאחר מכן חזרו אליי ואמרו שכרגע הוא מושעה מהחברה והנושא בבירור. במקביל הגשתי גם תלונה במשטרה נגד הנהג. מבחינתי זה פגע וברח לכל דבר ועניין".
איך האירוע משפיע על בנך?
"הוא יחסית בסדר, בין כל ההשלכות אבל גם חופשת הקיץ שלו נהרסה והוא לא יוכל לעשות את הדברים שהוא כל כך אוהב".
מחברת אפיקים נמסר בתגובה: "המקרה מוכר וטופל בזמן אמת. בעקבות פוסט שהעלתה האם זמן קצר לאחר המקרה, פתחנו בבדיקה מקיפה במסגרתה אותר הנהג והושעה מיידית מעבודתו עד לשימוע שיערך לו.
"במקביל שוחחנו עם האם והצענו סיוע בנוסף לעדכון שוטף על אופן הטיפול. החברה רואה בבטיחות הנוסעים כערך עליון ומשקיעה משאבים רבים לצורך הדרכה וניטור אופן התנהגות הנהג ועל כן בעלת אפס סובלנות כלפי סיכון הנוסעים".