כתב אישום הוגש נגד אישה בטענה שניהלה רשת בתי בושת בפתח תקוה והסביבה. במקביל הוגשה בקשה למעצר מפעילת בית הבושת עד תום ההליכים המשפטיים נגדה.
1 צפייה בגלריה
למעלה מ-5 מיליון שקל הכנסות
למעלה מ-5 מיליון שקל הכנסות
למעלה מ-5 מיליון שקל הכנסות
(צילום המחשה: ארכיון דוברות המשטרה)
קראו גם >>>
כתב האישום מונה עבירות רבות ביניהם: גרימה לאדם לעזוב את מדינתו לשם עיסוק בזנות, קשירת קשר לפשע, סרסרות פרסום שירותי זנות של בגיר, הבאת אדם לידי זנות, החזקת מקום לשם זנות עבירות מס ועוד.
על פי כתב האישום, במשך 5 שנים תמימות החל מחודש מאי 2015 ועד ליום 31.5.20 ניהלה תושבת האזור רשת של בתי עסק לשם עיסוק בזנות. במסגרת זו העסיקה המשיבה נשים מהארץ ומחו"ל במתן שירותי מין. בין הדירות ברחבי גוש דן והשרון, נמצאות גם שתי דירות ברחוב רוטשילד וחובבי ציון בפתח תקוה.
עוד נטען, כי במהלך התקופה קשרה המשיבה קשר עם גורמים מחוץ ישראל, שזהותם אינה ידועה למאשימה לגרום לנשים לעזוב את מדינתן לשם עיסוק בזנות. במסגרת הקשר, בתקופה שמיום 1.2.19 ועד יום 8.3.20 הובאו לישראל 4 נשים לצורך עיסוק בזנות. בגין כל אישה שהגיעה ארצה ועסקה בזנות, העבירה המשיבה עמלה בסך אלף דולר למתווכים בחו"ל.
התושבת העסיקה את הנשים במשמרות ארוכות של 12-13 שעות ברציפות, מדי יום, משך 6 ימים בשבוע במתן שירותי מין, תוך שהיא לוקחת לעצמה חלק נכבד מדמי האתנן שהרוויחו הבנות.
המשיבה מואשמת גם בעבירות מס, בכך שבתקופה הרלוונטית לכתב האישום ובמהלך העבירות שהוזכרו לעיל, הפיקה הכנסה שמקורה בהפעלת בתי הבושת בסך של לא פחות מ- 5,008,000 מיליון שקל, שלא דווחו לרשויות המס. על זאת יוחסה למשיבה עבירה של השמטת הכנסה בדרך של שימוש במרמה ותחבולה.
כן יוחסו למשיבה עבירות הלבנת הון, בכך שבתקופה הרלוונטית לכתב האישום, הפיקה במסגרת ביצוע העבירות "רכוש אסור", כהגדרתו בחוק איסור הלבנת הון בסך 5,068,000 ₪ במזומן. כמתואר בכתב האישום, בתקופה הרלוונטית עשתה המשיבה פעולות הסתרה שיטתיות ועקביות ברכוש האסור במטרה להסתיר ולהסוות את מקור הכנסותיה, את זהות בעל הזכויות בהן, מיקומן, תנועותיהן ועשיית הפעולות בהן ובכך להימנע מדיווח כדין.
עורך דינה כגפר בהאשמות וטען כי היא לא פעלה לגרום לנשים לעזוב את מדינתן לשם עיסוק בזנות, ולמרות שבדירות התנהלה פעילות מינית, היא לא הייתה מודעת לכך. בנוסף טען עורך דינה כי "מקור הכספים שנמצאו ברשות המשיבה הינו בשכר עבודה ובזכיות בלוטו".
שופט בית המשפט המחוזי בתל אביב ציון קפאח החליט להשאירה במעצר ולהעמידה לדין: "בתיק קיימות ראיות רבות וממקורות שונים המתארות כי המשיבה היא היוזמת, המנהלת והרוח החיה מאחורי רשת בתי הבושת", פסק.