מקרה מזעזע של חשד להתעללות במעון הותר הערב (יום ג') לפרסום: המשטרה עצרה בתום חקירה סמויה ארבעה עובדים במעון חוסים באזור השרון, בחשד להתעללות חמורה ותקיפת חסרי ישע, החוסים במקום.
1 צפייה בגלריה
(צילום אילוסטרציה: shutterstock)
שוטרי תחנת ראש העין ניהלו במהלך השבועות האחרונים חקירה סמויה, שעניינה חשד להתעללות בחוסים במעון באזור השרון, ע"י מספר חשודים העובדים במקום, לרבות תקיפה פיזית ופעולות המשפילות ומבזות את חסרי הישע.
ראשיתה של הפרשיה לפני כשלושה שבועות, עם קבלת תלונה בתחנת המשטרה בראש העין מגורמי משרד הרווחה, לפיה אחד החוסים במקום דיווח למשפחתו כי הותקף ע"י עובד המקום.
בתוך כך, שוטרי ראש העין בחנו את התיעוד של מצלמות האבטחה במועדים הרלוונטים לתלונה, בהתאמה למשמרות של עובד המקום, ובעקבות הממצאים עצרו החוקרים חשוד, תושב קלנסווה בן 23, ומעצרו הוארך בבית המשפט כנדרש לצורכי החקירה.
קראו גם:
כאמור, עם התקדמות החקירה ובחינת חומרי התיעוד לאורך תקופה, נחשפו החוקרים לאירועים נוספים, של חשד לאלימות כלפי החוסים במקום ע"י מספר חשודים העובדים במעון, כאשר בשלב זה התחנה הסתייעה בשתי מחלקות של קורס חוקרים במכללה הלאומית לשוטרים, על מנת שייצפו ויאספו את הראיות הנדרשות מחומרי התיעוד.
בהתאם לצורכי החקירה וממצאיה, המשטרה עצרה הבוקר 3 חשודים נוספים בחשד למעורבות, כאשר בכוונת המשטרה להביא מחר את כלל החשודים לדיון בבימ"ש השלום פ"ת, בבקשה להאריך את מעצרם.
מדובר בפרשיה חמורה, שממצאיה מעלים חשד לתמונה קשה ומזעזעת של מסכת התעללויות לאורך תקופה ארוכה בחסרי ישע, הכוללת מאות אירועים של תקיפה פיזית ונפשית, והמשטרה תפעל למיצוי מלוא חומרת הדין עם המעורבים.
כל העדכונים - חדשות ראש העין