פרשה המתנהלת בימים אלה בבית הדין הרבני נראית כאילו נלקחה מאופרת סבון טלוויזיונית. במרכזה עומד גבר חרדי, אשתו הטרייה, הרבה מאוד כסף ובגידה מפתיעה במיוחד.
1 צפייה בגלריה
הבגידה שהפתיעה את הבעל והחוקרים
הבגידה שהפתיעה את הבעל והחוקרים
הבגידה שהפתיעה את הבעל והחוקרים
(צילום המחשה: shutterstock)
קראו גם:
הכל החל בגבר חרדי הידוע כתורם נכבד ובעל ממון, שנישא במזל טוב. אלא שלפני מספר חודשים פנה האיש אל חברת החקירות "סקיי חקירות" וסיפר לבעל החברה, החוקר הפרטי יגאל שרף, כי הוא חושד שאשתו התחתנה איתו רק בגלל כספו, מאחר והיא אינה מתנהגת עמו באופן זוגי כפי שהיה מצפה. הוא ביקש לעקוב אחריה.
"מה שגילינו הצליח להפתיע גם אותנו", מספר שרף.
בדיקת החוקר הפרטי העלתה שלאישה יש לא מאהב אחד אלא שניים, שניהם חילוניים. ולא רק זאת, אלא שאת המפגשים עם אחד מהם הייתה האשה מקיימת מייד אחרי סעודת השבת עם בעלה.
"מסתבר שאחרי סעודת השבת של שישי בערב, היא הייתה אומרת לבעלה שהיא רוצה ללכת קצת להתאוורר, אבל בפועל היא הייתה נפגשת עם גבר אחר, חילוני, והקשר ביניהם היה מיני.
"חשבנו שהצלחנו להוכיח שהיא מנהלת קשר רומנטי עם גבר אחר, אבל המשך מעקב גילה שהיא לא הסתפקה במאהב אחד. לאישה היה מאהב נוסף שעמו נפגשה למפגשים חטופים ברכב", מספר החוקר הפרטי.
לטענת שרף, לאחר שהמקרה נחשף ניסתה האישה להגן על עצמה, וטענה שהדברים קרו "תחת השפעת אלכוהול". עם זאת, נראה שבית הדין הרבני לא השתכנע מההסבר הזה.