בני המשפחה והחברים משכונת הדר גנים המומים וכואבים: איתמר הילמן, רוכב אופנוע בן 20 מפתח תקוה, נהרג אמש (שלישי) בתאונת דרכים ברחוב יפו בירושלים. הולך רגל נפצע בינוני. המשטרה חוקרת את נסיבות התאונה.
2 צפייה בגלריה
איתמר הילמן ז"ל
איתמר הילמן ז"ל
איתמר הילמן ז"ל
(צילום: מתוך עמוד הפייסבוק)
עם היוודע הבשורה הקשה, בערב יום הזיכרון, התאספו רבים מבני משפחתו וחבריו של הילמן וכאבו את מותו.
איתמר הוא בנו של מתנדב זק"א שלמה הילמן מצוות 410.
חובשים ופרמדיקים שהוזעקו למקום עם קבלת הקריאה בשעה 20:08 במוקד 101 של מד"א העניקו בזירה טיפול רפואי לבן 20 שרכב על אופנוע ופגע בהולך רגל. רוכב האופנוע הובהל לבית החולים שערי צדק תוך ביצוע פעולות החייאה אך מותו נקבע בבית החולים. בתאונה נפצע בינוני הולך הרגל, גבר בן 47.
חובש בכיר רכוב על אופנוע מד"א שמריהו ירט סיפר: "שני הפצועים שכבו על הכביש, רוכב האופנוע היה מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה ועם פגיעה רב-מערכתית קשה מאוד, מיד התחלנו לבצע פעולות החייאה שכללו עיסויים והנשמות, העלינו אותו לניידת הטיפול הנמרץ ופינינו אותו לבית החולים תוך המשך ביצוע פעולות החייאה כשמצבו קריטי. הולך רגל, גבר בן 47, שנפגע באורח בינוני טופל במקום ופונה גם הוא לבית החולים תוך המשך טיפול".
2 צפייה בגלריה
זירת התאונה ברחוב יפו
זירת התאונה ברחוב יפו
זירת התאונה ברחוב יפו
(צילום: ר.ח)
משה ויצמן, חובש איחוד הצלה, סיפר: "בסיוע רופא מתנדב באיחוד הצלה ביצענו החייאה ברוכב האופנוע שנפצע אנושות". דני שמואלי, אף הוא חובש באיחוד הצלה, הוסיף: "הולך הרגל שנפגע מהאופנוע טופל בזירה".
מדוברות זק"א נמסר: "טרגדיה בירושלים, בנו של מתנדב זק"א, רוכב אופנוע כבן 20 נהרג הערב בתאונה קטלנית ברחוב יפו בעיר.
"צבי יורוביץ ומשה חמד מתנדבי זק״א שטיפלו בזירה: כשהגענו למקום רוכב האופנוע שכב בסמוך לכלי כשהוא מחוסר הכרה עם פגיעה רב מערכתית, צוותי מד״א פינוי במצב אנוש תוך כדי פעולות החייאה לבית החולים שערי צדק שם הרופאים לאחר נאלצו לקבוע את מותו.
"מתנדבי זק״א צוות ירושלים טיפלו בכבוד המת באיסוף הממצאים בזירה, נסיבות האירוע נחקרות ע״י המשטרה במקום. ארגון זק''א, המפקדים והמתנדבים משתתפים באבלו הכבד של המתנדב היקר שלמה הילמן - צוות 410, בפטירתו הטראגית של בנו איתמר ז''ל בתאונה, במעשיך הגדולים תנוחם ולא תדע עוד צער".
מוועד השכונה נמסר: "אסון כבד בשכונת גני הדר פתח תקוה. בצער רב וביגון קודר הצטערנו לשמוע על פטירתו הטראגית של הבחור היקר איתמר הילמן ז"ל בתאונת דרכים.
"שולחים תנחומים לאביו חברנו היקר שלומי ולכל המשפחה שיחיו שלא ידעו יותר צער ויהיה מליץ יושר על כל המשפחה והקהילה ושהקדוש ברוך הוא יאמר די למשחית ונזכה בקרוב לגאולה השלמה".
ראש העירייה, רמי גרינברג, כתב: "בשם תושבי פתח תקוה אני מבקש להשתתף בצערם הכבד של משפחת הילמן, תושבי העיר, על פטירתו הטראגית של בנם הצעיר, איתמר ז"ל, בתאונת דרכים. אובדן עצום שגבה את חיים של אדם בן 20, בשיא פריחתו. מחזק את ידי המשפחה היקרה".
קראו גם:
הלווייתו של איתמר הילמן תערך בשעה 13:00 בבית העלמין ירקון.
יהי זכרו ברוך.