מרדף מהסרטים: תושב קלקיליה שגנב אופנוע בתחילת החודש מרחוב אליעזר פרידמן בפתח תקוה ניסה לגנוב לפני מספר ימים אופנוע נוסף מרחוב נחלת צבי.
1 צפייה בגלריה
מתוך מצלמות האבטחה ברחוב ירוקנים
מתוך מצלמות האבטחה ברחוב ירוקנים
מתוך מצלמות אבטחה ברחוב הירקונים, אירוע אחר שהיה לאחרונה
(צילום פרטי)
אלא, שהפעם בעלי האופנוע שהבחין בו בשעת מעשה החל במרדף אחריו ובהמשך הצטרפה אליו המשטרה שעצרה את החשוד נגדו הוגש כתב אישום בבית המשפט.
כאמור, על פי כתב האישום ב-3 לחודש הגיע הנאשם עם אדם נוסף אל חניון שברחוב אליעזר פרידמן בשעה 6 בבוקר. השניים הגיעו מצויידים במגזרי מתכת מסוג 'תוכי' ארוכים, ניגשו לאופנוע שהיה בקרבת מקום, חתכו את מנעוליו וגנבו אותו.
כשבוע לאחר מכן הגיע הנאשם, שוב עם אדם נוסף, אל חניון שברחוב נחלת צבי במרכז העיר בשעה 4 לפנות בוקר. הנאשם עקר את מכשיר האיתוראן מהאופנוע, שבר את הכידון וחתך את שרשרת המנעול של האופנוע.
קראו גם:
בעלי הכלי הדו גלגלי קיבל התראה מאיתוראן על טלטול האופנוע וירד לחניון עם אחיו לברר את פשר העניין. אלא שאז הם פגשו בנאשם שהניף את ידו בתנועה מאיימת והחל להימלט מהמקום עם אותו אדם שהיה איתו.
בעלי האופנוע ואחיו החלו לדלוק אחריהם ובמקביל הזעיקו משטרה למקום. צוות השיטור שהגיע עצר את החשוד שנאזק. כתוצאה ממעשיו, נגרם לאופנוע נזק המוערך ב-3,000 שקלים.
כנגד הנאשם הוגש כתב אישום בגין כניסה או ישיבה בישראל שלא כחוק, ניסיון גניבת רכב, חבלה במזיד ברכב והפרעה לשוטר במילוי תפקידו לאחר שניסה להימלט גם מצוות השיטור שהגיע למקום.
לכל העדכונים - חדשות פתח תקוה