מתפללים לרפואתה: דבורה גיטל ברוינר, בת 45, מנהלת בית הספר לבנות 'כלל חסידי' בשכונת הדר גנים, מאושפזת במצב קשה בבית החולים שיבא בתל השומר כתוצאה מסיבוך של נגיף הקורונה.
1 צפייה בגלריה
קורונה,
קורונה,
(צילום המחשה: shutterstock)
קראו גם:
ברוינר, תושבת בני ברק, אם לשמונה וסבתא לנכד, אובחנה כחולה בנגיף לפני שבועיים. היא הייתה אמורה לצאת מהבידוד על פי ההנחיות ביום שבת אך ביום רביעי שעבר חלה התדרדרות במצבה כשהחלה לסבול מחולשה וקשיים נשימתיים.
היא אושפזה בבית החולים שיבא בתל השומר וביום ראשון הועברה למחלקת טיפול נמרץ קורונה. "היא כרגע תחת טשטוש ומקווים שהיא תילחם במחלה באמצעות מכשיר האקמו", אומרת אמה, בת שבע קלפר, אף היא מנהלת בית ספר חרדי בפתח תקוה.
איך מתמודדים עם הסיטואציה הלא פשוטה הזו?
"אנחנו קודם כל מתמודדים בעזרת אמונה ותפילה של כל עם ישראל. כהורים זה לא קל. היא ביתי היחידה כשהיתר בנים. בצד הטכני, יש משפחה, ידידים ומורות וכולם רק רוצים לעזור. אני קוראת לדבורה 'ילדה של עם ישראל', כי יש לה קשת רחבה מאוד של מכרים וידידים מכל העולם. גם עיריית פתח תקוה תומכת בנו וקיבלתי טלפונים מראש העירייה ומערן חג'ג' שאחראי על החינוך הדתי בעיר. הם ריגשו אותי מאוד".
איזה מסר את רוצה להעביר לקוראים?
"אני רוצה שיידעו שמה שעושים בתי החולים זה דבר שלא יאמן. הם פשוט עושים את המרב והמיטב שניתן באמצעות מחלקות הקורונה שהוקמו. צריך להתחזק גם עם פניה לקדוש ברוך הוא ואני מודה לכולם על כל התפילות".
רמי גרינברג פרסם היום הודעה בדף הפייסבוק שלו בה כתב: "לצערי קיבלתי הבוקר דיווח על מנהלת בית ספר בעיר שמאושפזת במצב קשה מאוד בעקבות הסתבכות הנגיף. מדובר באישה בת 45 ולה 8 ילדים. הציבור מתבקש להתפלל לרפואת דבורה גיטל בת שבע מאטיל, לרפואה שלמה בתוך שאר חולי ישראל.
"כמו כן, אני קורא לכולם להקפיד על ההנחיות, להישמר ולהבין כי מדובר בנגיף שיכול לפגוע בצורה קשה גם בצעירים"
הרב ישראל פרידמן, חבר מועצת העיר שבנותיו לומדות במוסד החינוך אותו מנהלת דבורה, מסר: "מדובר במנהלת מסורה לתלמידותיה שמשקיעה את כל כולה לפיתוח ושגשוג בית הספר. בוגרות בית הספר שומרות איתה על קשר חם. בנותיי הלומדות בבית הספר כמו יתר התלמידות, לקחו קשה את הידיעה על מצבה הקשה והן מתפללות לשלומה. השירות הפסיכולוגי של העירייה שלח אליהן פסיכולוגיות כדי לדבר איתן על המצב".
כל העדכונים - חדשות פתח תקוה