תושבים המתגוררים סמוך לפארק הדרומי בנוה גן בפתח תקוה טוענים כי בני נוער מקימים בו רעש עד השעות הקטנות של הלילה והופכים את לילותיהם לבלתי נסבלים. לאחרונה אף נפתחה עצומה בנושא הקוראת לראש העירייה לסגור את הפארק בשעות הערב.
1 צפייה בגלריה
בני נוער מבלים בפארק נוה גן
בני נוער מבלים בפארק נוה גן
בני נוער מבלים בפארק נוה גן
(צילום: פרטי)
"מפגעי הרעש שמייצרים החבר'ה הצעירים אשר מסתובבים בלילות, עד השעות הקטנות של הלילה, כל לילה! לא מאפשרים לנו ולילדינו לישון בלילות", כתבו התושבים בעצומה עליה חתמו למעלה מ-100 תושבים. "הם מדירים שינה מעינינו עם רעש בלתי פוסק, צעקות וצרחות אימתניות שמטרידות אותנו ברמה היום יומית ולא מאפשרות לפתוח חלון גם במזג אוויר נעים. הכל תוך חוסר התחשבות בסביבה ופגיעה באיכות חייהם של תושבי האזור".
בהמשך מציעים התושבים לראש העירייה לנעול את שערי הפארק בשעות הלילה כפי שקורה בפארקים נוספים ברחבי העיר.
"אותם בני נוער מקיימים מפגשים חברתיים רועשים, וכל זה מתחת לחלון שלנו", מוסיפה תושבת רחוב מבצע דקל. "ביום שישי האחרון הם הביאו ערכת קריוקי ופתחו מסיבה עד השעות הקטנות של הלילה. באחד הלילות האחרונים הם עזבו רק אחרי 3 לפנות בוקר. הם משתוללים ברמה שאין לתאר, גורמים נזקים למתקנים, מרעישים ולא פעם יש בנים שמציקים לבנות. זה נורא ואיום. פשוט אי אפשר לחיות ככה".
"מבחינתנו, ההורים של אותם בני נוער שותפים לכך באופן מלא, גם אם הם לא נמצאים כאן באופן פיזי. הרעש הוא פועל יוצא מכך שהם לא בודקים ולא מדריכים את הילדים".
מה אתם עושים נגד התופעה הזו?
"הרבה פניות למוקד העירוני, אבל הבעיה היא שגם כשמגיעה ניידת שיטור עירונית, הם מסתלקים מיד ואחרי זמן קצר חוזרים. פנינו לצדוק בן משה, פנינו לראש העירייה, הם אמרו שיבדקו ואנחנו מקווים שבאמת בקרוב יימצא פתרון לכך".
מלשכת דובר העירייה נמסר: "הפארק הדרומי טרם הושלם והוא נמצא בעיצומו של פיתוח. עם השלמתו, יינתן מענה לרווחת תושבי האזור ויותקנו על פי הצורך מצלמות אבטחה, גדרות ועוד".